Västeråsbrudar 2009
moongirl...
Du var jättefin i klänningen,den passar dig...
moongirl...
Du var jättefin i klänningen,den passar dig...
miss u: nu har jag skickat 3 bilder till dig...
Alla. nu har jag satt in bild i bildgalleriet till cd skivorna som vi ska ha ligga framme som gästerna får ta sen...
moongirl: Jag vet inte om vi ska lägga fram dom på festen,jag hade tänkt lägga fram dom i kyrkan,men det går även bra att lämna fram dom på festen,det kanske är bättre...
Jag ska ner till ruths senare,inte på lördag...
Vem är det mer som ska ner till ruths på lördag?
Ska du köpa klänningen som du provade,den var fin på dig...
Jaghar även köpt några engångskameror som jag kommer ha framme vid borden,så dom får ta kort...
Alla: Blir det nån fika nästa vecka...
Jag ska åka in till kl: 13.00 i västerås,måste utnyttja mitt
presentkort som jag har av min sambo förra julen på make up store,den går ut nu i nov...
Det ska bli kul...
moongirl: Jag ska till make up store på onsdag,den dagen som vi ska fika,då får ni se hur jag ser ut...
Alla: 16.00 blir bra för mig ochså...Ska vi träffas på bredbar på? Det var ju bästa stället...eller ska vi gå nån annan stans...
moongirl: Jaghar inte börjat med inbjudningskorten än,jag har väl skrivit det som ska stå på inbjudningskorten som är inne på datan,men jag har inte printat ut det på mitt inbjudningskort än,måste göra det hemma hos pappa för han har skrivare,måste skaffa mig en skrivare,men jag tar med mig det jag har tänkt att jag ska ha till inbjudningskorten,jag kan även ta med mig cd-skivan så får ni alla se hur den ser ut...
tessisen:Då får jag se vad du har skrivit i vigselprogrmmet och festprogrammet...
tessisen: Jag är upplagd för en fika i morgon...och få lite mer inspiration,så man kan få ordning på sina inbjudningskort och vigselprogram och festprogram...
Ska iväg på en make up kurs kl 13:00 i morgon,så det ska bli kul,får se hur dom sminkar mig...Jag får säga till att dom får sminka mig som en brud make up...
Vilken tid i morgon...
Får se om jag även går och fixar håret ochså,allt i ett...