• Barret

Västeråsbrudar 2009

MoonGirl:
    Trist att du inte kunde komma igår, hade varit roligt att träffa dig IRL.
    Jag har en bild på klänningen (en väldigt taskig bild när den hänger mot några andra klänningar bara, taget med en mobilkamera) får lägga upp den någon dag när jag sitter hemma och skriver (den ligger på datorn hemma). Håller tummarna för att ändringarna ska ingå i priset!!!

miss u:
    Såg att det börjar bli dags att göra en ny tråd snart, för visst måste man göra det efter 3 månader? Du har säkert mer koll än mig på sånt, bara såg det nu!

Det där lät bra! Jag lånar gärna gitarren och tar några bilder också.. om jag får.. kan nog bli enhel del rätt snygga bilder med sån rekvisita!!!

• Barret

Tessisen:
    Det är helt okey att du tar den! Jag tycker också den är jätte härlig. Gillar din liknelse med en tecknad film :o).

• Barret

Tessisen:
    Det är ingen risk, du ligger långt före... i alla fall långt före mig! Ha det så härligt och lycka till på Ruths!

• Barret

miss u:
    Låter bra :o).

8 grejer, det va värst... oj.. kanske borde skriva ner det jag kommit på. Visst får du låna saxen, bara jag kan smyga ut den på något sätt.. Annars får jag ta hans klarinett, men saxen är så mycket snyggare! Vad har du mer än gitarren och Sverige-tröjan? Jag funderade på att ta en av sambons skjortor också.. Det ska ju vara anknytningar till honom ju!

mysan31:
    Tror egentligen att vi avverkade de flesta ämnena igår på fikat: kläder, blommor, hår, musik, festen, budget, möhippor, trycksaker och morgongåvor..

• Barret

miss u:
    Haha, ja det kan det faktiskt göra! Fel vibbar ska vi försöka hålla oss borta ifrån!! Jag ska också skriva en lista!

Viste du någon som hade lagt ut lite bilder så man kunde få lite inspiration? Eller har hon tagit bort dom redan? Minns inte vilket namn du sa igår.

• Barret

miss u:
    Jag håller absolut med, kuddar och sånt vore mysigt och så kanske man kan använda vårt lilla fårskinn? Hur jag nu ska få iväg det utan att han märker något.. Jag måste nog se till så att min sambo är iväg på någonting den helgen tror jag.. Undrar vad jag skulle kunna lura iväg honom på... Måste nog ta kontakt med våran toastmaster, dom är ganska nära vänner och han kan säkert lura iväg sambon på något äventyr... *hoppas*

Jag hittade också den där andra tråden men tyvärr kunde jag inte kolla länken här på jobbet som som skickade. Får kolla när jag kommer hem sen! Bra med inspiration.

• Barret

miss u:
    Min sambo kommer nog köpa idéen att jag ska iväg och dricka vin eller så med er (han vet att jag är helt galen). Men hur jag ska göra med alla saker vet jag inte... I och för sig kan jag ju säga till honom att han får åka hem till sina föräldrar, säga att vi ska ha tjejkväll hemma hos oss och att han inte får vara hemma. Sen får jag ta bussen eller gå hem till den vi ska vara hos (om vi inte ska vara hos oss för då stannar jag hemma såklart *ler*)

• Barret

miss u:
    Jo jag börjar få lite klart för mig hur jag ska säga och vad jag ska göra :o).

Nej vad trist! Jag tror verkligen att du skulle gillat henne! *suckar* 1500kr låter ju lite mycket om man inte får ett album till.. Jag tror vi klarar plåtningen själva!

• Barret

miss u:
    Nej om man har tänkt att man vill bli fotad en speciell tid så är det ju svårt att komma på en ny lösning som man gillar lika mycket. Hoppas ni hittar en fotograf som ni gillar snart!

Igår sa jag till sambon att jag och en arbetskollega (en tjej som jag umgås ganska mycket med även privat) skulle dra ihop en tjejkväll den där lördagen och att han fick åka bort, typ till sina föräldrar eller nått. Tror han gick på det även om han tyckte det var lite jobbigt att bli utslängd *fnissar*

mysan31:
    Vad grejer du hittade på Change, grattis (eller vad säger man?). Låter som att du gjorde riktiga fynd :o). Själv ska jag nog ta en tur till någon annan affär en vacker dag när jag (igen) samlat lite mod och energi... Att leta underkläder är visst inte min grej.

• Barret

Nu har vi bokat övernattning till bröllopsnatten. Blev ett rum på Statshotellet.. Har hört att de har väldigt bra frukost där :o).

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009