Västeråsbrudar 2009
miss u:
Men om han ändå har "kastat ut" dig så kan du ju bara säga att t.ex. jag (eller någon annan) också ska vara ensam då så att du ska hit och hänga och prata bröllop :o) Det är ju nästan sanning :o).
miss u:
Men om han ändå har "kastat ut" dig så kan du ju bara säga att t.ex. jag (eller någon annan) också ska vara ensam då så att du ska hit och hänga och prata bröllop :o) Det är ju nästan sanning :o).
miss u:
Precis :o) Jo men du förstår, jag är full av bra idéer, ibland blir det lite väl bra bara och då går det åt skogen *skrattar* Men den där lilla vita lögnen ska du nog klara av!
Det var i Tootickis galleri. Vet inte alls om det är din stil men jag tyckte det var ganska fint i alla fall..
miss u:
Det är verkligen lättare att komma på idéer till andra! Grymt bra att du har lyckats få fram en liten förvarning till din sambo! Dom är så lättlurade *skrattar*
MoonGirl:
Det var min sambo som hittade utgångsmarschen.. Han gillar sån musik och har själv spelat ganska mycket i blåsorkestrar.. Synd att ändringarna inte ingår i ditt pris.. Vad tar de för att göra ändringarna förresten?
mysan31:
Vi hade nog tänkt att vi ska fota varandra. Både jag och Tessisen har en system digitalkamera så förhoppningsvis kan vi få ihop några riktigt snygga bilder. Jag ser det lite som en kul grej. Kollade på fujidirekts hemsida och där kan man få en fotobok (som man gör själv med ett program man laddar ner och sedan skickar in) för runt 350:- inkl. porto.
MoonGirl:
Ni finns det några bilder att titta på... :o)
mysan31:
Vi har inte bestämt så mycket mer än att vi ska göra det.. men jag tror det kan bli bra, gäller bara att fundera ut vilken stil man själv vill ha och vilka grejer man behöver för att göra bilderna lite mer spännande...
MoonGirl:
1000 kronor var ju inte så farligt ändå, håller tummarna för att det blir billigare än så i alla fall!
Klänningen är med ett litet enkelt släp. Tycker egentligen att klänningen inte gör sin rätt här på bilden men det är den enda jag har.. vi tänkte inte på att fota när den satt på ju!
MoonGirl:
Jag har inte fått hem klänningen än, eftersom det är endel förändringar som ska göras så får klänningen bo på Ruths tills vidare.
Roligt med ett eget monogram, jag har faktiskt gjort ett egen monogram men jag är inte helt 100% nöjd med det, så jag ska jobba vidare lite. På vilken sida hittade du monogramet?
mysan31:
Vart beställde du ditt vita paraply?
mysan31:
Tack, ska kolla in hemsidan sen då!
MoonGirl:
Vi ska också ha kuvertavgift och inga barn.. Vi har skrivit såhär:
"Kuvertavgift: 300 kronor
- enda och bästa bröllopspresenten!
Under denna vuxna akt, får barnen stanna hos sin vakt
Men om bröstet måste amma, för barnet följa med sin mamma."
MoonGirl:
Självklart får ni det! Jag hittade versen ursprungligen här på BT men har omarbetat den lite och gjort den kortare. Tycker den blev ganska bra.
Just nu håller jag på att formulera lite information som kan vara bra för gästerna att ha inför bröllopet t.ex. boende för långväga gäster.
Är det någon mer information jag bör skriva?
MoonGirl:
Vi har gjort ett dubbelvikt inbjudningskort och på insidan till höger har vi bl.a. skrivit var vi kommer gifta oss och var festen kommer hållas. Vi har också fått in information om kuvertavgift och rimmet om barnen... sen har vi skrivit till vilket konto pengarna ska sättas in och när och till vem man ska o.s.a.
Hade tänkt göra en liten ficka på vänstersidan där jag stoppar i lite mer information t.ex. var långväga gäster ska bo.. Kanske vore en bra idé att skriva ner en liten vägbeskrivning till kyrkan där också? Vägbeskrivning till festen kan man ju dela ut vid kyrkan kanske?
Jag har tittat lite på monogramsidan förut, för att hitta lite inspiration.. Jag gjorde mitt monogram i Adobe Illustrator. Har ni bestämt vilket ni ska ha?
miss u:
Vad roligt att skriva en egen låt! Sånt gillar jag :o) Du kan säkert ha provat precis den klänningen, den har ju funnits där ett tag. Men ja, klänningen satt superbra på mig! Kände mig som en riktig prinsessa!