• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009

Tessisen skrev 2008-09-21 20:52:31 följande:
    Hänger också med på en make up lektion. Ska vi ha den i höst eller i tidigt i vår?
    Kanske kan man ta make-up lektionen tidigt i vår?
  • MoonGirl

miss u skrev 2008-09-22 07:29:13 följande:

Mina föräldrar bor på Rönnby. Vilken gräsmatta var det ni landade på? Tycker dom borde hört av sig om ni hamnade på deras gräsmatta. Jättetufft att åka luftballong. Hur kom ni på att ni skulle göra det?
    Jag vet inte riktigt var på Rönnby som vi landade. När vi skulle landa så flög vi förbi många hus där det var många som stod utanför och tittade sedan när vi hade landat så kom det jättemånga som ville vara med och hjälpa till mm . Verkligen en kul upplevelse att flyga luftballong!
  • MoonGirl
    mysan31 skrev 2008-09-22 10:05:39 följande:
    Idag ska jag hämta ringarna som vi har beställt...Det ska bli kul.
    Vad kul att ni har hämtat ringarna!! Hur ser ringarna ut?
  • MoonGirl

miss u skrev 2008-09-22 13:09:10 följande:

Jag är på vad gäller fika på onsdag. Kan komma vid kl 16-16:30 nångång beroende på vilket ställe vi väljer. Har ju pratat om Kalle på Spången så det är kanske dags.. om det inte är några barn som ska med för där är det väl rätt trångt om jag inte minns fel?
    Nu missar jag fikat på onsdag, jättesynd... jag ska bege mig till bergslagens pärla, Fagersta. Mina hemtrakter =) ni får skriva och berätta vad ni har pratat om!
  • MoonGirl

Ia o Puh skrev 2008-09-22 20:03:24 följande:

Följer med, har ordnat barnvakt igen...hehe! Det är farmors och farfars tur! Björn har bjudit mig på spa-weekend till Färna herrgård i helgen, så Ida behöver träffa sina farförlädrar för att "känna igen" dom!
    Vad härligt med en spa-weekend! Passa på och njuuut!
  • MoonGirl
    mysan31 skrev 2008-09-22 21:36:49 följande:
    miss u: Ringen var jättefin... Jag köpte den på hallbergs...'Det är en schalins ring,jag får sätta in en blid på den sen...Jag följer med på onsdag och fikar,jag behöver ochså inspiration...jag tar med mig min son liam...
    Ja, du får sätta ut ett kort på din ring, är jättenyfiken! Har sett några kort på "schalins ringar" och de är såå fina!
  • MoonGirl

Har en fråga till er alla: ska era blivande män ha en vigselring? Eller ska han bara ha förlovningsringen (med ingraverat datum för vigsel i?)

• MoonGirl

Tessisen: Vilken fin brudbukett!! Ska din brudbukett se ut så? Så fiiin!!

• MoonGirl

miss u: Gick det bra att scanna in texterna från festprogrammen?

• MoonGirl

miss u skrev 2008-09-23 07:44:01 följande:

Moongirl: Var det inte meningen att ni skulle landa där på Rönnby? Det går lite trögt med inscanningen. Har maaassor att göra på jobbet, så jag har inte hunnit med helt enkelt. Jag kan maila över de grejerna jag fixade till Mirja så har du lite iaf. Kan dock inte göra det förrän jag kommer hem ikväll...Gick föresten inte att boka Sjökrogen. Det blev ett stort nej när jag sa att jag ville hyra 18 juli. Då har dom ju som mest folk på krogen, så vi får leta vidare. Ringde till Lövudden också, men inget svar. Hade du koll på om dom hade gått i konkurs, Tessisen?
    Hej! Det var meningen att vi skulle försöka landa vid Skerike, men vindarna var inte med oss riktigt. Det var ändå så bra att det inte var så kraftiga vindar, då hade det inte blivit en så trevlig landning. Nu blev det en mjuk och fin landning i alla fall.

Maila gärna över det som du har skickat till Mirja, det blir jättebra (så kan du maila över resten när du får tid/ork) tack på förhand!

Vad trist att det inte gick att hyra Sjökrogen!
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009