Västeråsbrudar 2009
Kul att du också ska ha festen på Brunnby. Vi är några stycken.
Kul att du också ska ha festen på Brunnby. Vi är några stycken.
Ia o Puh skrev 2008-09-02 19:53:31 följande:
Jag ska inte ha barn
Men så tyckte jag det var när jagvar gravid så såg man magar överallt. Det är väll lika när man går i bröllopstankar, då lägger man märke till allt som har med det att göra. Sedan stressar vi varandra lite här inne man tycker att alla har gjort och planerat så mycket.
Min kompis planerade allt på tre månader och hon gifte sig i Badelunda kyrka med festen där också. Så det går men man kanske inte får det datum man tänkt från början.
Jag var tidigt ute med att boka för jag ville gifta mig 090509. Så jag bökade redan i våras.
Bokade ska det ju vara
Jag har bokat allt som ska bokas, Lokal, kyrka, frisör, fotograf.
Det jag skulle behöva sätta fart med är festhäftet och skriva lite om varje gäst. Bordsplaseringen, var var och en ska sitta. Vet inte ens hur honörs bordet ska se ut. Min mamma har gått bort och m2b pappa. Båda våra föräldrar har nya förhållande men vi känner inte att vi vill sätta dem bredvid oss. Har funderat lite smått att sätta de på en "tunga" framför oss och ha våra kompisar bredvid oss istället.
Köpa inbjudningskort och tänka ut hur borden ska se ut. Det är en hel del till att fixas med.
mmmlurk:
Anledningen till att vi inte kunde boka Anette är att de inte visste hur de skulle lägga schemat till nästa år och därför kunde jag bara önska henne.
Vi var riktigt god tid att boka men det var bara för att jag redan bestämt vilka jag ville skulle fixa mig hår och smink + fotograf så varför vänta och riskera att någon hinner före.
moongirl:
när och var i nov är det mässa? Brukar inte bröllopsmässan var i feb?