miss u skrev 2008-09-26 09:18:49 följande:
Moongirl: Det var många kommentarer och frågor. Jag har inte så mycket koll på bandet, vad dom spelar. Men det var en familj, en pappa och hans tre barn som var själva bandet. Spelade väl lite covers om jag inte minns fel. Är inte jag som håller i musik-delen så jag vet inte så mycket. Verkligen tråkigt att Kolbäcks kyrka ska vara stängd nästa år. Säby blir säkert jättebra. Längtar tills jag får se den innefrån. Börjar bli lite trött på att leta festlokal nu. Vi har ju en sista utväg: att vara i svärföräldrarnas trädgård. Men det är som sagt den sista utvägen.. Fick reda på idag att man inte får ta med sig egen alkohol till Lövudden, och då blir det alternativet alldeles för dyrt. Suck...Vet inte riktigt än hur tapeten ska komma in i trycksakerna. Men man kan ju ha tapet som löpare på borden iaf, som vi pratade om när vi fikade på Global. Finns ju massa fina och billiga tapeter på
Rusta.Vi kommer att bjuda runt 50-55 pers inkl barn. Ni då?
Jag hittade ett telefonnr till en trubadur, tror jag att det var. Skrev ner telefonnr och nu hittar jag inte min lapp, suck! Men det ska ligga här någonstans
. När jag väl hittar telefonnr så ska jag ringa den där killen och fråga vad det är för slags musik de spelar. Vore kul med någon slags "live-musik", fast det beror ju på hur hur mycket de kostar om vår budget tillåter det... nåja, återstår att se!
Ja, att ha en tapet som löpare på borden var ju en jättebra idé, det ska nog jag också ha (om jag hittar någon fin tapet). Men det löser sig nog. Imorgon ska jag åka till Avesta och hälsa på en kompis och då ska jag få se en massa kort på olika bröllopstårtor. Min kompis har nämligen varit på en tårtutställning.