Västeråsbrudar 2009
miss u skrev 2008-10-05 12:36:15 följande:
Tack alla för igår. Var riktigt kul att prova klänningar och att det gick så bra för de flesta att hitta nåt. Jag sitter och skissar lite på min klänning nu utifrån min favorit.Vi hade litet planeringsmöte här hemma igårkväll, där vi skulle bestämma hur trycksakerna skulle se ut. Det gick förvånandsvärt bra och lätt faktiskt. Sambon gillade mina idéer. Lyckades sälja dom rätt bra. Så nu känns det mesta under kontroll. Får se hur länge det håller i sig. Vet på ett ungefär vad jag ska kolla efter i NY. Vi har också bestämt ingångsmarschen, en psalm och har två alternativ till utgångsmarsch. Jag är nöjd.Moongirl: Det går jättebra att du lånar trycksakerna när jag kommer hem. Då är det ingen större panik med dom. Det löser vi.Tessisen: Tack för bilderna! Fick godkänt av sambon, eller klänningen fick det. Jag såg lite mysko ut tyckte han. Det får han stå ut med.
Antingen tar du med dig trycksakerna när vi träffas och fikar nästa gång (så kan jag låna hem dem och skriva av, det var ju en del att skriva av) annars kan jag möta dig efter att du har slutat jobbet någon eftermiddag (efter att du har kommit hem från NY). Vad bra att det gick bra igår på planeringsmötet!