• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009

mysan31 skrev 2008-10-10 19:42:47 följande:
    Alla: Blir det nån fika nästa vecka...Jag ska åka in till kl: 13.00 i västerås,måste utnyttja mittpresentkort som jag har av min sambo förra julen på make up store,den går ut nu i nov...Det ska bli kul...
    Jag hänger gärna med på en fika nästa vecka!! Gärna onsdag för min del. I så fall vid 16.30-17-tiden, så min m2b kan komma hem och ta hand om Erik så tar jag bara cykeln ner till stan så kan vi fika! Hoppas ni andra kan ses och fika vid den tiden!!!

Kul att du ska till Make up store imorgon! Ha det så kul!
  • MoonGirl
    mysan31 skrev 2008-10-11 12:48:32 följande:
    moongirl: Jag ska till make up store på onsdag,den dagen som vi ska fika,då får ni se hur jag ser ut...
    Kul, vad spännande! Nu har jag varit till Ruths och provat klänningen och har även hämtat ut den!!
  • MoonGirl

Alla: Vad tänkte ni ha för slags klädkod i era inbjudningar?

• MoonGirl
    Tessisen skrev 2008-10-12 00:43:45 följande:
    Visst var det någon som pratade om fika i veckan? E jag bättre då så hänger jag på...
    Jag vill träffas och fika! I så fall på onsdag. Det går bra om vi ses tidigare än kl 17. Kanske redan vid kl 16?
  • MoonGirl

Jag tycker också att vi tar bredbar, det var bäst med plats där! Blir super! Vi kan väl ta kl 16 på onsdag och de som kan komma senare kommer när de passar dem.

Tessisen: Tar du med dig dina inbjudningskort, festprogram mm, så jag får se hur du har gjort? Tråkigt att höra att du har varit sjuk, hoppas du mår bättre nu!!!

mysan31: Hade du också gjort klar dina inbjudningskort?

Alla ni som har hunnit börja med inbjudningskort, placeringskort mm, ta med er erat material till fikat, så jag får se. TACK på förhand!

miss u: Jag vet inte när du kommer hem från NY. Men vi hade tänkt ta en fika på Bredbar, onsdag kl 16, ta med dina trycksaker, de som jag skulle få låna .

• MoonGirl

mysan31 och Tessisen: Det blir superbra!

Mysan31: Kul att se cd-skivan också!

• MoonGirl

Alla: Hur många våningar bröllopstårta tänkte ni ha?

• MoonGirl
    Tessisen skrev 2008-10-13 11:03:16 följande:
    Tycker vi låter gått, alltså tre våningar. Hittade det på ett av forumen här på BT. Massa choklad i olika ormer. Smaskens...:)Tårtan längs ner vanlig botten, vaniljkräm med blåbärsmousse.Tårta i mitten vaniljbotten, vitchokladkräm med passionfrukt mousse.Lilla på toppen, chokladbotten, chokladkräm med hallonmousse.
    I vilket forum hittade du detta?
  • MoonGirl

Erik har varit svår att natta nu under ett par kvällar, han vägrar att sova när han är så trött! Hoppas det ger med sig...

Ia o Puh: När fick din dotter sin första tand?

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009