Västeråsbrudar 2009
MoonGirl skrev 2008-09-06 14:39:54 följande:
Kul med mässa
MoonGirl skrev 2008-09-06 14:39:54 följande:
Vi kommer att bli 80st + barn ca 10st hoppas att de blir färre. Vi har inte räknat ut någon budget än men skulle nog tro att vi hamnar på ca 80 000. När vi ringde runt och frågade om mat hamnade vi mellan 20-30000 för mat sedan kommer massa annat jox. Har inte bestämt ännu vem vi ska ta mat ifrån men vi kommer att bjuda på grillat kött i någon form.
Tänker på nästa år då vi ska på bröllop Grekland. Då ska de bjuda på helgrillad gris och get till 600-700 gäster men hon räknar med att det inte ska kosta mer än 100 000 till hela bröllopet. Jag förstår inte hur hon ska få ihop det men det kommer bli en riktig rolig upplevelse. Mina tre barn kommer att vara näbbar åt henne.
miss u skrev 2008-09-07 14:17:32 följande:
miss u skrev 2008-09-07 14:19:23 följande:
Kul att ni ska ses. Jag kan inte komma men jag hoppas ni får det trevligt. Får försöka komma med nästa gång.
Vi har inte berättat för vår familj. De kommer att få reda på det i samband med inbjudan. Har dock skickat save the date kort till min "familj" i USA. Min syster vet också för jag vill att hon ska sjunga, grym röst.
Ang band så har jag börjat spanat runt. Syrran känner många men nu har min kompis fixat ett band åt oss så vi får se vad det blir.
Lite OT men ville bara berätta för någon.
Jag har skickat in ansökan till Polishögskolan idag. Hjälp. Har tänkt gjort det i flera år men inte vågat. Men nu är det ivägskickat få se om de tycker att man passar Hoppas. Så nu är det spåret som gäller både till bröllopet och testerna. Hoppas att det här är moroten jag behöver för att ta mig oftare ut i spåret.
Jag har önskat att läsa på distans eller Stockholm i första hand. men kurs start är inte förens aug09 så det blir mycket tester innan allt är klart.
tack till alla som håller tummarna.
Jag skulle nog behöva Doris till en början.
Jag skulle kunna komma en snabbis på onsdag undertiden min stora tjej har fotbollsträning 17.30-19.30. Men då blir jag tvungen att med mig barn. Ville så himla gärna vara med förra gången.