miss u skrev 2008-08-29 11:41:54 följande:
Moongirl: Vad roligt att ni bokat både kyrka och lokal nu! Grattis eller vad säger man? Angående kyrkbesöket på söndag så skulle man ju kunna gå på känn. Känns det som vi vill prata med nån och det finns folk där att göra det med så är det väl bara att göra det. Är väl jag som inte vill missa nåt, men skulle det vara så är det ju bara att ringa. Såja, nu har jag lugnat ner mig själv. Är ju bara det att bröllop är ju värsta grejen. Har börjat inse det nu!
Ja, det känns jättekul att vi har bokat kyrka + lokal nu!! Tack, tack! Känns så stort!!!! IHHHH
Ja, bröllop känns som värsta grejen. När jag ringde till exp i Badelunda så frågade tjejen vad min blivande man skulle heta och jag blev helt paff. Vi har varit sambos så länge, så nu får man snart börja tänka om, han ska ju bli min MAN!
Vi firar 7 år tillsammans nästa år! Nästa år när vi gifter oss är vår son 1 år och 4 månader och då kommer han att springa runt i kyrkan
.
Lycka till på söndag, hoppas att kyrkan är fin och den motsvarar era förväntningar. Du får skriva och berätta hur det går!