Västeråsbrudar 2009
miss u skrev 2008-10-15 11:07:13 följande:
Vi är uppe i 70 pers, inkl barn. Har för mig att det var 51 vuxna och 19 barn. Vet inte hur stor andel som är mina, men kanske runt 1/3-del. Jag tycker man ska välja med hjärtat och bjuda dom man verkligen vill ska komma. Det är egentligen inte så svårt. Sen är det ju olika hur många såna man har och vad som är rimligt att bjuda med tanke på budget, lokalens storlek och såna grejer. Sen vet man ju inte om relationen till vissa kommer bli bättre/sämre fram tills det är dags att skicka ut inbjudningarna. Nån gång måste man ju bestämma sig också. Min sambo kommer nog bestämma sig samma dag som vi lägger inbjudningskorten i kuverten. Ringt Hamncafét också. Han kunde fortfarande inte ge nåt vidare besked. På fredag skulle dom träffa en tjej som förhoppningsvis skulle köpa stället och han skulle ge min bokningsförfrågan till henne. Känns inte som jag vill ringa och tjata nåt mer nu, men hur länge ska man vänta?
Jobbigt att ni inte får något besked ang om ni kan vara på hamncafét eller inte. Ja det är frågan hur länge man ska behöva vänta om besked. Imorgon är det i alla fall fredag! Om den här tjejen köper hamncafét, så vet man ju inte heller när hon kontaktar dig osv. Vi är uppe i 65 st gäster nu (gästlistan).