• Barret

Västeråsbrudar 2009

miss u:
    Ja gör det, om du frågar henne vad det kostar med en secret-box så kan du berätta det för mig sen.. Hade inte tänkt göra någon sån men det kanske kan vara kul!?

Jag skulle vilja få tag på ett vitt och ett svart paraply som har samma modell (fast olika färg då). Någon som har något tips om vart jag kan vända mig?

• Barret

miss u:
    Jo nog blir jag smittad... jag undrar dock vad en sån där grej kan kosta...

Så du har hittat sidor som säljer vita i alla fall? Har du kvar någon länk till någon sida?

• Barret

En tusenlapp var ju absolut inte speciellt farligt, fast om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag skulle fixa en sån fotografering...

• Barret

miss u:
    Ja ett golfparaply funkar absolut, frågan är om man kan hitta ett vitt golfparaply... Spelar golf själv så svarta har vi minst två stycken hemma... skulle vara snyggt att ha två med samma design bara...

• Barret

miss u:
    Ja det kanske vore en idé... men ja... jo men det kanske kan funka! Har du funderat på vad du skulle ha på dig vid en sån fotografering? Jag har verkligen INGA sexiga underkläder hemma.

Fotografen sa att man i alla fall inte ska ha två svarta eftersom de suger så mycket ljus... Hon föreslog ett vitt till mig och ett svart till min blivande man.

• Barret

miss u:
    Jag var också en sväng på Change faktiskt men jag hittade inget förutom några strumpbyxor. Var ganska matt efter att ha tittat på klänningar också så jag kanske ska ge Change en andra chans :o)
    Funderade lite på om man skulle kunna göra fina lite mer romantiska kort, söta kort.. istället för sexiga. Känner mig inte så himla sexig..

• Barret

miss u:
    Jag köpte faktiskt stay ups och ett strumpeband när jag var där, fast jag skulle vilja hitta bh och trosor också... frågan är bara om jag ska vänta med det tills jag kommer lite närmare den stora dagen.. Hoppas ju på en liten i magen tills dess.

Kan du inte kolla med fotografen om hon gör sånt och vad det skulle kosta? Om du nu ska ta kontakt med henne för de vanliga korten... Annars kan ju jag maila henne. Hon har ju ingen ateljé så det kanske är svårt... jag undrar om dom tar sånna kort på vanliga fotoateljéer? Gah.. hur ska jag våga något sånt...? Sambon skulle allt bli bra förvånad!

• Barret

miss u:
    Nej du har faktiskt rätt, man måste ju faktiskt ha lite fina underkläder om man ska ta kort och skulle jag bli gravid så behöver jag ju inte precis slänga dem utan kan spara dem tills jag går i dem igen :o).

Nej hemma i vardagsrummet vill man ju inte vara.. det måste ju vara på något mysig ställe... Synd att hon inte har en ateljé!

Det vore verkligen roligt att träffa dig (och er andra) någon dag.. är så himla uppbokad bara. Är det ingen som kan tänka sig en fika på torsdag i nästa vecka? Eller kanske en lunch på stan?

Nej det kan ju inte skada att bara kolla om hon är ledig.

• Barret

miss u:
    Funderade lite nu på rasten (och diskuterade med en kompis) vad man ska göra med de där korten när man har tagit dem. Vad ska den blivande mannen ha dem till? Jag kanske är lite för praktisk? Ska jag se det som en kul grej bara?

Jo, jag och sambon dansar Lindy Hop på onsdagar. Egentligen börjar det inte förrän 8 så egentligen hinner jag.. Måste nog höra med sambon (igen) om han har möjlighet att fixa mat (och matlådor) själv imorgon... Vore verkligen roligt att träffa er.

Var ligger Bredbar förresten?

Och ja, miss u, det ger verkligen vuxenpoäng att prata pensionssparande :o).

• Barret

miss u:
    Vi få kolla upp vad det kostar.. kunde vara en häftig upplevelse!

Det låter ju bra.. Jo jag tror jag vet vad du menar fast jag har aldrig fikat där. Har varit i Melkerhuset på företagshälsan men inte i övrigt. Jag måste bara kolla med sambon först, det var ett tag som jag lämnade honom hemma med maten ganska ofta, han har inte riktigt kommit över det än *skrattar lite* men det ska nog gå bra. Hoppas.

Men det är ju bra att snacka pensionsspar! Jag skulle också vilja göra det men jag tar mig aldrig tid... Får väl ta mig i kragen någon dag! Det är ju ändå framtiden man ska tala om.

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009