• Barret

Västeråsbrudar 2009

miss u:
    Ja det låter absolut som en bra smärtgräns tycker jag.. allt beror ju också på vad man får för pengarn... men vi kan kolla upp det och fundera sen!

Vi delar också på matlagning (och sånt) hemma men t.ex. i våras så har jag väldigt mycket övertid samtidigt som det hände väldigt mycket annat så då fick han ta en stor del av matlagningen.... inte alltid så kul kanske. Min sambo har nog fattat det här med bröllopstorget... har ju hängt ganska mycket på Familjeliv tidigare.

Men jag ska kolla om jag kan komma så får jag återkomma! Nu ska jag ner på stan en sväng och även förbi Change. Idag har jag lite mera ork och dessutom en tjejkompis med lite större intresse än en trött och hungrig sambo som sist :o).

• Barret

miss u:
    Åh vad bra att du skickat iväg en förfrågan. Toppen toppen!

Igår var jag på Change och hade verkligen målet att hitta något sexigt. Tyvärr passade verkligen INGENTING (det är något fel på mina bröst!) så det slutade med att jag köpte ett par mjukisbyxor och ett linne :o) så mycket för sexiga underkläder.

Jag tänkte faktiskt dyka upp på fikat idag, har med mig lite trycksaker som ni ska få se :o) När brukar ni börja fika? Jag kommer nog inte kunna dyka upp förrän runt 16.30.

MoonGirl:
    Ja jag tycker du ska ringa dem. När vi pratade om priset så sa de hela tiden att ändringar och allt ingår. De skulle fixa till klänningen så den blev perfekt innan jag fick den... Berätta vad dom sa sen efter att du ringt! *håller tummarna*

• Barret

miss u:
    Ja jag får väl hitta några underkläder på något annat ställe. Är glad över myskläderna i alla fall *ler*

Jo sambon släppte iväg mig. Vi hade lite grejer i frysen så han behöver inte anstränga sig så mycket :o)

Jag undrar hur jag ska känna igen er i eftermiddag/kväll...

• Barret

miss u:
    Du har nog rätt... annars får ni flagga lite om ni ser en vilsen själ komma in där :o)

• Barret

Jag har en fundering om frisörer.. Har ni bokat håruppsättning på någon salong? Vad tar de för att sätta upp håret? Ingår det något löshår då? Jag hade tänkt boka där jag brukar kluppa mig, men det är tydligen svindyrt att sätta upp där.. funderar på om jag ska få panik eller inte :o)

• Barret

2000:- är vad jag tänkt mig att det kostar också... Frågan är om det drar iväg väldigt mycket i pris om man behöver löshår, jag har ju inte så långt hår.

• Barret

Ja man kanske kan göra något fint med kort hår... *funderar*

• Barret

miss u:
    Jag kollade lite på porträttstudion och där står det att en porträttfotografering kostar: 600:- för en person och att en box med ett album till t.ex. morgongåva kostar 1500-1800kr beroende på vilken storlek (8 bilder i varje album förstår jag det som).

• Barret

miss u:
    Jo jag såg att du hade mailat dom men jag viste inte att du hade fått svar.. Okey så 1800:- alltså. Det känns ju ganska överkomligt tycker jag!

Jo jag kanske klarar mig med mitt hår... Ni får väl se ikväll så kanske ni får något förslag :o)

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009