Västeråsbrudar 2009
miss u:
Ja precis... i en annan tråd var det en tjej som skulle bli fotat av en kompis, jag funderar på om man skulle kunna fixa bilderna själv på något vis..
miss u:
Ja precis... i en annan tråd var det en tjej som skulle bli fotat av en kompis, jag funderar på om man skulle kunna fixa bilderna själv på något vis..
miss u:
Jag har en ganska bra systemdigitalkamera men jag har inte hunnit lära mig så himla mycket än... och jag kan ju inte ta bilderna själv ändå.. Frågan är bara om "vem som helst" kan ta bilderna eller om man måste hitta någon som är ganska duktig på att fota.. och till nästa problem, var skulle man ta bilderna i sånna fall?
miss u:
Det låter ju ganska bra. Vi ska till Bali i 2 veckor (åker i slutet av december) så i slutet av januari skulle vara perfekt... då är jag också förhoppningsvis brun och fin :o) Hum... bra att ha lite tid att redigera bilderna och fixa något albumliknande också... Men plats... *funderar så det knakar* Jag har säkert någon kompis vi kan vara hemma hos... så får man typ spänna upp ett lakat så man får en snygg bakgrund..
miss u:
Det ska bli spännande att träffas IRL ikväll och se om vi verkligen kan och vill göra det här tillsammans.. jag är i och för sig inte så svår och du verkar inte heller vara det, men ändå :o)
Japp, jag ska bara avsluta här sen är jag också på gång.. Dyker nog upp strax före halv.
Tessisen:
Det var trevligt att träffa dig också! Superkul att träffa några som verkligen vill snacka bröllop under en hel fika *ler*. Pratade precis med min mamma men hon har ett allt för spännande liv för att vara intresserad av mina planer..
Dina trycksaker var också superfina. Så roligt att se hur olika människor hittar sina egna idéer och stilar! Jag vill gärna titta lite närmare på ditt festprogram så småningom när jag också tar tag i den biten, om jag får :o).
Jag var faktiskt ganska blöt när jag kom hem. Cyklade ju hem och det tar i alla fall 10-15 minuter. Tur man inte är gjord av socker :o).
Tessisen:
Jo, det är lite både och det där med mammas intresse precis som du säger..
Jag har inte funderat så mycket över korten.. jag tror jag måste titta och se om jag kan hitta något exempel på sånna kort någonstanns först så att jag vet vad jag ska fundera över...
Har du funderat något över rekvisita?
miss u och Tessisen:
Här är utgångsmarschen som vi ska ha. Jag vet inte varför, men jag har fallit för den :o)
Tessisen:
Jag läste i en annan tråd om rekvisita (nej, jag har inget liv utanför Bröllopstorget) och jag har kommit på att jag vill ha sambons saxofon! Det vore grymt roligt.. Undrar bara hur man smugglar ut en den utan att han märker något.. Det tåls att fundera på :o).
miss u:
Han har ingen kompis som ska vara där som du skulle kunna be om en tjänst.. så kan kompisen fråga din sambo om han kan få låna gitarren eftersom han ska göra något (påhittat såklart) den helgen... svårt att ta deras saker utan att de märker. Sambons sax ligger i och för sig undangömd under sängen i vårt gästrum, men ändå... märker han att den är borta är det ju helt kört!
miss u:
Det var smart.. frågan är bara hur du ska få tillbaka den utan att han märker.. för som sagt, om min sambo märker att något är borta kommer han ju fråga och då måste det finnas en ganska bra förklaring annars kommer han börja misstänka något!