• brudnanna

En sån vemodig känsla, är det nån mer som känner sig lite deppig att lämna allt detta bakom sig?

Å gud vad underbart allt har varit!

Allt började för ca:1år sedan, då karln gick ner på knä.
    Sedan dess har man planerat in i det sista! Allt från kyrka till blommor...
    Och nu är allt över:( usck kan inte låta bli att känna så..
    080823 var våran dag, ganska nyligen alltså! Så allt sitter fortfarande i.
    Vi gifte oss i Helgesta Kyrka och festen hölls på rockelstadsslott där även gästerna sov över!!
    Vi anländer fredagen för att göra iordning allt vilket tar en himla tid, sen grillas det med resten av familjerna på kvällen!
    7.00 ringer väckarklockan på lördagen..pirrigt!!
    Först en lång dusch, sedan föning av hår, spolar, smink, uppsättning, klänning osv på plats! Lite vin, mat en dotter i extas;) nervösa tärnor, mamma i sitt esse osv;)
    Fotografen kommer och fotar oss i action, min blivande man har jag inte sett sen kvällen innan.
    12.50 dax att åka till kyrkan,vigseln börjar 13.00. Tärnan kör i 140 minst..hehe
    Där utanför väntar min far..
    Jag, pappa, tärnorna och dottern ställer upp oss. Kyrkklockorna börjar spela för att sedan sluta. Orgeln sätts igång, dörrarna öppnas..dax att börja gå mot min snygga karl som står vid altaret!
    Vilken underbar vigsel, prästan var helt fantastisk.. mycket tårar, vacker solosång!
    Och sen försvann allt i en dimma, ett tips njut av vigseln!!!
    Underbar middag, roliga människor, festen var super lyckad!!!
    Tack alla som gjorde vår dag till något helt underbart!!!
    morgon därpå, morgongåva, presenter vid brunchen..man kan inte önska sig mera!! SÅ..var bara tvungen att skriva av mig..lycka till alla o kram på er!

• Svar på tråden En sån vemodig känsla, är det nån mer som känner sig lite deppig att lämna allt detta bakom sig?
  • blivandefrularsed

Det låter helt underbart! Grattis!!!!

Och ja, det kan kännas lite tomt men mest känns det skönt att inte behöva tänka tänka tänka på all planering. Och jag tänker fortfarande jättemycket på bröllopsdagen, skulle vilja vara där igen

• Liinda_e

nu e det 1 år sedan jag gifte mej och strax efteråt var man så less på allt vad bröllop heter, men nu vaknar suget igen...10 års dagen e ju en bra dag att "gifta om sej"

• Liinda_e

oj vilket konstigt svar jag skrev .
    ville bara säga att man inte MÅSTE lämna det helt bakom sej...

och stort grattis!!!

• PL080802

Känner också lite vemod efter den fantastiska dagen. Saknar också planeringen och att ha bröllopet att se fram emot, kanske därför man fortfarande hänger på BT ibland :)

• tolonta

Nej, inte vemodig. Vi hade en fantastisk dag, och jag är jättenöjd. Nu går jag vidare med annat, vi håller på med husbygge och det är mycket att göra med det. Jag har fått mer tid att träna igen. Så för min del var det bara skönt att allt blev bra, och att jag nu kan lämna det bakom mig och bara minnas dagen...

• Brud28

Jag har faktiskt inte känt något vemod, vi hade en fantastik och underbar dag!
    Men nu kan vi se fram emot allt vi har framför oss
    Vi ska köpa hus nästa år och bebis finns också på planeringslistan.

Men precis efter kändes de väldigt tomt, allt allt och så var de över så snabbt!

• Mrs love

GRATTIS GRATTIS!!!

Låter som en fantastisk dag eller helg kanske jag skriva..
    Ja, det kommer nog att kännas lite tomt när det är över... Det har ju varit en hel del planering under ett års tid!

• PennyJenny

Varför tror du vi är ett antal brudar som hänger kvar här låååångt efter vi har gift oss?

• trofast

Både ock... Var ju lite nervös innan att det inte skulle bli allt det där man drömt om. Nu med facit i handen VET JAG att det var bortom alla mina förväntningar och det vill jag inte ha ogjort. Svaret måste alltså bli NEJ jag är bara lycklig över att vara fru!!

• Lajsan

Jag vill göra om vår dag, för den var så bra får väl se på vår videofilm en gång om dagen när den kommer

• esset50

Been there, done that and even got a bloody T-shirt...
    Då får man hänga här o glädjas åt andra

GRATTIS!

• Brud 08

Grattis brudnanna!
    Det låter helt underbart!

Har skrivit i din gästbok.

• hondafreak

Grattis brudnanna ! Låter underbart!
    Jag saknar oxå allt ståhejet nu när det är över, men vi fick oxå en fin dag. har du bilder ?

Svar på tråden En sån vemodig känsla, är det nån mer som känner sig lite deppig att lämna allt detta bakom sig?