• Pidis

Genomskinliga glaskulor???

Hej
    Någon som vet vart man kan köpa genomskinliga glaskulor??
    Skulle vilja ha dem i mina vaser på borden.
    Har gelekulor redan men dem räcker inte till alla vaserna.
    Och glaskulor skulle jag vilja ha.

Någon som vet???

• Svar på tråden Genomskinliga glaskulor???
  • Dristig

Finns det inte i leksaksaksaffärer, där man kan köpa puttekulor. Det kanske finns glasklara sådana, tror att det fanns när jag var liten iaf. Kan ju vara värt att kolla. Annars kan det kanske finnas i blomsteraffärer (modell större typ Plantagen eller Blomsterlandet) men vet inte vad det kan tänkas kosta. IKEA kanske har något sådant oxå, har sett dekorationsstenar där iaf. Hoppas att du hittar det du söker!

• IdaÄlskarLennart

leksaks affärer och pysselaffärer

• TesshjärtaFred

Jag har, för några år sedan, köpt gröna och genomskinliga dekorationsstenar i glas på ikea. De är inte helt runda, men jättefina. Jag hoppas att de finns kvar för sådana tänkte jag dekorera borden med på vårt bröllop.

• ElinDLB

I diverse lite mer moderna blomaffärer har jag märkt att de brukar ha glaskulor fasst i en lite större storlek än vanliga "leksaks"kulor. De brukar se ut lite som bubblor man blåser=) och de är väldigt tunna( flyter bra i vatten).Men plantagen och blomsterlandet kanske är ett tips?

• Pidis

Var på Ge-kås (Ullared) igår Hittade dem där gelekulorna jätte billigt där så köpte till alla vaser billigare än de glaskulor jag hittat.

Tack för hjälpen brudar

• Amanda L

PIDIS:

Vad hittade du glaskulor och vad heter gelekulorna? Vi ska ha vitt, grönt och ev. silver som färgtema på vårt bröllop!

Mvh Amanda

Tråden. Grönt, vitt och ev. silver

Svar på tråden Genomskinliga glaskulor???