• majsan72

Bukett med långa skaft-bilder

Jag skulle gärna vilja se bilder på era buketter med långa blomsterskaft, ex rosor eller annan fina blommor. Jag funderar på att ha röda rosor med avskalade långa skaft (med band virat runt). Kruxet är att vi gifter oss på alla hjärtans dag då priset på rosor är mycket högre. Vad tror ni att en sådan bukett kan kosta?

• Svar på tråden Bukett med långa skaft-bilder
  • Sarah81

Du kan gå in på mitt galleri, jag hade hårt bundna vita rosor på långt skaft.

• majsan72

Tack för att jag fick se era bilder. Har ni ngn aning om vad dessa buketter kan ligga på för priser? Klassiskt snyggt med rosor men kallor är ju också vackra........

• BrudSeptember2008

Ska du beställa brudbukett eller göra den själv?

Jag ska göra min själv, rundbunden stavbukett med ca 15 vita rosor. Det blir ca 400 i materialkostnad.
    Om någon ska binda den åt dej så kanske runt 800-1000 kr?

• blivandefrularsed

Min finns i mitt galleri

• Humlanhubbe

Jag har nog någon bild i mitt galleri där buketten syns bra.Det var en helvit,rundbunden bukett med stora liljor och långt skaft lindat med grönt band,ursnyggt !

• Robina67

Du kan kolla i mitt galleri, där har jag några buketter med långa skaft. Lutar nog nu att jag tar mörkröda rosor med långa skaft och med sidenband virat runt

Svar på tråden Bukett med långa skaft-bilder