• TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • MyochErlend

Prinsessa K skrev 2008-10-09 08:30:35 följande:

Oj så mycket du har klart MyochErlend , ..sj bokade bara kyrkan och lokal fortfarande är inte klar , ska ringa imorg och boka en ny möte med hon som är ansvarig för brollop osv
    anledningen till detta är främst att vi vill bli klara med det vi kan bli klara med så fort som möjligt för vi har båda mycket mer att göra mellan jan-juni och sen är det ju i stort sett bara sommaren kvar..
    men allt går ju inte och göra än..
    hoppas föressten ingen tog illa upp, det var defnitivt inte för att jag ville skylta med "så här långt har vi kommit" utan bara för att få en liten översikt och så såg jag att någon annan gjort något liknanade här över.....

Ha en fin dag :)
  • september2009bröllop

oj tänkte inte ens att någon kunde ta illa vid sig förrän jag läste Mys senaste inlägg.. va absolut inte meningen på det sättet.. tycker bara de e kul att berätta vad man har gjort att få veta vad andra har gjort oavsett hur "långt" man kommit.. för allt är relativt..

• TesshjärtaFred
    Timba skrev 2008-09-14 15:00:25 följande:
    Jag tänkte också välja den 19:e !! Fast jag kan inte boka förrän 1 oktober så jag vet inte om någon annan hinner före!!Vi ska inte förlova oss innan utan kör skarpt på en gång.
    Timba, hur gick det med bokningen? Fick ni den 19:e?
  • Prinsessa K

Verkligen inte .. jag menar varför ska man ta det illa, alla har vi "vanlig liv" också .. utom brollps planerng :))

• MyochErlend
    ronney skrev 2008-10-09 09:06:14 följande:
    oj tänkte inte ens att någon kunde ta illa vid sig förrän jag läste Mys senaste inlägg.. va absolut inte meningen på det sättet.. tycker bara de e kul att berätta vad man har gjort att få veta vad andra har gjort oavsett hur "långt" man kommit.. för allt är relativt..
    så bra.. kanske bara det var jag själv som tolkade mitt eget inlägg så bara för att det var jag som skrev det..
    så dumt av mig!..för hade ngn annan skrivit det så hade jag inte tänkt så ;)

Så.. några helgplaner för er tjejer?
    Själv ska jag på 50 års fest.. det ska bli trevligt faktiskt.. lite släkt som jag inte har träffat på länge :D
    ha en fin torsdag :D
  • september2009bröllop

Hejsan allihopa.. I dag hittade jag korthållare i en liten affär här i stan.. har inte bestämt mig för om jag vill ha dem än men köpte en iaf så bild finns i galleriet.. ni kan väl kika in och säga vad ni tycker..

• Igia

Väldigt söta!

ronney skrev 2008-10-09 20:51:08 följande:
    Hejsan allihopa.. I dag hittade jag korthållare i en liten affär här i stan.. har inte bestämt mig för om jag vill ha dem än men köpte en iaf så bild finns i galleriet.. ni kan väl kika in och säga vad ni tycker..
  • Igia

Tycker det är bra att ni skriver hur långt ni kommit. Då kan jag se vad det är jag kanske ska börja fundera på...

MyochErlend skrev 2008-10-09 08:47:32 följande:
    Prinsessa K skrev 2008-10-09 08:30:35 följande:anledningen till detta är främst att vi vill bli klara med det vi kan bli klara med så fort som möjligt för vi har båda mycket mer att göra mellan jan-juni och sen är det ju i stort sett bara sommaren kvar..men allt går ju inte och göra än..hoppas föressten ingen tog illa upp, det var defnitivt inte för att jag ville skylta med "så här långt har vi kommit" utan bara för att få en liten översikt och så såg jag att någon annan gjort något liknanade här över.....Ha en fin dag :)
  • Igia

Jag ska jobba natt i helgen, så det blir mest sova på dgr och sen ska jag fixa det sista med lokalen på söndag.

MyochErlend skrev 2008-10-09 15:34:54 följande:
    så bra.. kanske bara det var jag själv som tolkade mitt eget inlägg så bara för att det var jag som skrev det..så dumt av mig!..för hade ngn annan skrivit det så hade jag inte tänkt så ;)Så.. några helgplaner för er tjejer?Själv ska jag på 50 års fest.. det ska bli trevligt faktiskt.. lite släkt som jag inte har träffat på länge :Dha en fin torsdag :D
  • september2009bröllop

Jag ska åka till ullared imorn så jag ska ägna lördagen åt kärringrally

Förutom att byta nick har jag även hunnit boka tid med en fotograf för att kolla på portfolion men hon tar helt underbara bilder med nån känsla!! blir nog jättebra men hon tar 10 000 för 30 högupplösta bilder och två förstoringar, inga på skiva.. Någon som vet om de e mycket pengar?

Svar på tråden September 2009