September 2009
yes, det funkade! Tack igia.
yes, det funkade! Tack igia.
Färgtema struntar vi helt i. Alltså självklart kommer vi att ha en tanke runt dukningen, men annars tycker jag inte om att det styr allt för mycket.
Är inte tanken med färgtema att man har typ en färg, säg lila eller rött som tema? Alltså missförstå mig inte, jag klankar inte ner på någon, jag är bara lite anti det här med färgtema och ibland känns det som om folk bara "måste" ha det, men sen så här de typ 6 färger och då är väl det knappast ett färgtema. Eller?
Jag är helt med dig Timba, jag undrade bara över antalet färger i ett färgtema.
Åh så roligt med lite aktivitet här inne. Är dock inte inne varje dag. Har ju ett liv också.
Ronney, vi gifter oss också den 5 september.Känns som ett bra datum.
Ja eller hur. För oss blev det det datumet eftersom vi egentligen hade tänkt gifta oss i augusti, men det var helt fullbokat redan i maj. Så då tog vi första lediga lördagen.
Vi kommer att ha både vigsel (borgerlig) och fest på Rockelstad Slott utanför Sparreholm i Södermanland. Vi bor i Stockholm, men jag kommer från Nyköpingstrakten så det känns schysst. Själv?
Har jättesvårt att välja ut låtar. Det är så många jag vill ha med under vigselakten. Men jag har tänkt att de som blir bortvalda kan vi spela under fördrinken, så att de får vara med ändå.
ja, vad menar du med klassikerna?
du menar brudmarschen på orgel. Typ Mendhelson och sånt?
Vi ska inte gifta oss i kyrkan, därför blir det ingen orgel eller brudmarsch.