Inlägg från: MyochErlend |Visa alla inlägg
  • MyochErlend

det blir säkert bra :D i värsta fall så kanske du kan fixa till den här hemma ?! :D

ronney skrev 2008-10-06 15:26:30 följande:
    japp får hoppas att den e lika fin på mig.. och framför allt välsydd när de e en kina klänning.. drömmer mardrömmar varje natt om att jag skulle ha måttat fel..
  • MyochErlend
    TesshjärtaFred skrev 2008-10-07 15:54:53 följande:
    Jag kan fixa det, hinner dock inte just nu eftersom jag är på jobbet och har apmycket att göra.
    ja så bra :D
    jag skulle gärna fixa det.., men jag vet inte hur man gör ;)
    så du får gärna göra det tesshjärtafred :D
  • MyochErlend
    TesshjärtaFred skrev 2008-10-07 16:44:52 följande:
    Eftersom det är jag som är TS så måste jag fixa det.
    hahaha ok..
    wops jag där ser du hur insatt jag är ;)
  • MyochErlend

Sakta börjar fler och fler september brdar bara ha 11 mån kvar till sin stora dag...
    Något att uppdatera?

• MyochErlend

Vi fick vårat kontrakt på lokalen igår :)
    Ja! Då känns allt lite mer på riktigt :)
    Vi fick se fina bilder som var tagna där i år runt 12 sept...
    och jag hoppas verkligen september 09 tar en repris av sept 08 vädermässigt :D

Tärna och Bestman e klar

Mat e nästan klart...hmmm ska göra mycket själv..

Bil e klart

Musik e klart (fest+vigsel)

Toastmaster par e klara

Brudnäbb e Nästan klar ;)

Klänning e KLAR.. ( har hittat drömmen..visste bara inte att det var drömmen innan jag tog på mig den.. Först gick jag bara förbi och sa till min kompis:"..som t.ex. vem skulle vilja ha på sig denna klänningen")*hahaha*

En budget e färdigskissad

En gästlista e på väg att bli komplett

Har gjort en förslag på inbjudningskort

Färgtema fastsatt

Tankar om brudbukett fullt igång

Ingågs och utgångsmusik klart!

Ja.. det var väl det...

Hmm ja

Kyrka och pastor KLART!

:)

Några som har klänningar att dela med sig av ?
    *nyfiken*

Kram kram

• MyochErlend

Prinsessa K skrev 2008-10-09 08:30:35 följande:

Oj så mycket du har klart MyochErlend , ..sj bokade bara kyrkan och lokal fortfarande är inte klar , ska ringa imorg och boka en ny möte med hon som är ansvarig för brollop osv
    anledningen till detta är främst att vi vill bli klara med det vi kan bli klara med så fort som möjligt för vi har båda mycket mer att göra mellan jan-juni och sen är det ju i stort sett bara sommaren kvar..
    men allt går ju inte och göra än..
    hoppas föressten ingen tog illa upp, det var defnitivt inte för att jag ville skylta med "så här långt har vi kommit" utan bara för att få en liten översikt och så såg jag att någon annan gjort något liknanade här över.....

Ha en fin dag :)
  • MyochErlend
    ronney skrev 2008-10-09 09:06:14 följande:
    oj tänkte inte ens att någon kunde ta illa vid sig förrän jag läste Mys senaste inlägg.. va absolut inte meningen på det sättet.. tycker bara de e kul att berätta vad man har gjort att få veta vad andra har gjort oavsett hur "långt" man kommit.. för allt är relativt..
    så bra.. kanske bara det var jag själv som tolkade mitt eget inlägg så bara för att det var jag som skrev det..
    så dumt av mig!..för hade ngn annan skrivit det så hade jag inte tänkt så ;)

Så.. några helgplaner för er tjejer?
    Själv ska jag på 50 års fest.. det ska bli trevligt faktiskt.. lite släkt som jag inte har träffat på länge :D
    ha en fin torsdag :D
  • MyochErlend
    september2009bröllop skrev 2008-10-14 13:36:10 följande:
    ja du vad e gjortkyrka, lokal, fotograf, klänning, kostym, inbjudningskort (skalet) och vet att fest programska se likadana ut fast de såklart står program istället cateringfirman och lokal e i ett oc hska dit nästa vekca för att diskutera menyn..de som egentligen e kvar e innehållet i festprogrammet, blommor, frisör och tårta men på 11 månader ska man väl hinna med de..glömmer jag något viktigt??
    ja du.. du verkar ha det mesta i box.. som du kan ha i box såhär 11 mån innan :) hmm.. vem ska viga er? Har ni toastmasters? Brudfölje?? Har ni bestämt musik ?? (musik är det roligaste tycker jag.. *ler*), ska ni ha dans på festen??
    ska ni delegera olika uppgifter.. vem kan ni delegera till?
    hmm.. *ler* nu var det jag som inte kom på mer...

Slappna av och dröm dig bort.. du kommer alltid på något.. annars så kan du njuta av att du har så god tid och ligger så bra an...
    ha en myskväll med din käre och prata lite om framtiden...och dröm..
    eller bara njut av att leva nu med varandra :D

Ja.. det var lite tips ;)

Själv ska jag ut nu med min blivande man och prova kläder till honom.. det ska bli så kul ;)
    Ha det gott alla så hörs (skrives) vi :D
  • MyochErlend

wow.. new york.. så häftigt :)
    jag måste ärligt erkänna att ibland har jag också bara lust att sticka iväg.. speciellt när planeringen börjar gå lite över styr..och det inte är lika kul längre...

Men men ska inte klaga..
    det ABSOLUT VIKTIGASTE är ju att jag få gifta mig med mannen jag älskar :)
    ¨
    Ni som ska resa bort och gifta er..vad var det som gjorde att ni bestämde er för det?

Och ni som gifter er i sverige.. har ni kännt någon gång redan att ni bara har lust att sticka iväg från alla tårtor, släktingar och traditioner?? ;)

Ha en fin lördag!!

Svar på tråden September 2009