gosbruden skrev 2008-11-11 21:55:49 följande:
Vilken bra ide! den ska jag framföra rill min blivande. hoppas att han gillar den lika mycket som jag! Jag är också sån att jag går runt och funderar och planerar i huvudet... typ jämt!
Många skrattar lite åt mig när jag berättar, men för oss funkar det skitbra. Min blivande är inte så road av planering och då blir det annars att när jag frågar honom om något så blir svaret att han inte vet. Men om han vet att vi ska ha möte och diskutera saker så skärper han till sig för då vet han att det inte är samma gamla tjat som alltid.
Jag tar på mig projektledarrollen och bestämmer dag, och vad vi ska ta upp och sen bestämmer vi. sist bestämde vi att han är ansvarig för catering och ska kolla offerter till nästa möte och jag är ansvarig för inbjudningskort och ska kolla upp det. Jag ville att vi skulle prata om själva vigselakten, men han var inte där mentalt än så då bestämde vi att vi tar det nästa möte. Eller nästnästa. Då blir jag lugn för jag vet att vi kommer att ta det längre fram, och han blir lugn för att jag då inte tjatar på honom. Mycket praktiskt.