Ranunkel
Om någon där ute har bilder på någon eller några buketter med ranunklar så skulle jag bli gladast i världen av att få se de bilderna!!
Om någon där ute har bilder på någon eller några buketter med ranunklar så skulle jag bli gladast i världen av att få se de bilderna!!
googla "ranunkel" på bilde rså får du upp massor
Jag har googlat och vet hur en ranunkel ser ut. Men jag ville se lite olika bukettförslag med ranunklar i. Det har jag inte hittat allt för många av.
Åh den blomman är ju så vacker! Synd att säsongen är nov-maj annars ville jag haft sånna på vårat augustibröllop.
Kolla på www.benzonsblommor.se
Ja, den är jätte fin! Jag ska gifta mig i februari, så den passar alldeles perfekt!
jag hade ranunkel i min bukett (augustibrollop) - kolla mitt galleri
Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-08-28 23:25:53 följande:
Tack! gron hortentia, vit fresia och vita ranunkel!
fick ocksa hora fran borjan att ranunkel bara fanns under vinter-var, men vissa sorter finns fortfarande pa sommaren. mina var importerade fran holland.
Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-08-29 02:22:59 följande:
Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-08-29 02:22:59 följande:
Titta i mitt galleri - jag hade ranunkel och rosor!
8 augusti i sthlm
Hittade den här www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Ljuvliga%20ranununckel&p3=F%F6r%20dig%20som%20vill%20ha%20en%20enkel%20bukett,%20och%20gifter%20dig%20mellan%20november%20&%20maj
Prova att googla på "ranunculus bouquet" så får du ganska många bilder !
Jag var hos min blomstergrossist idag på höstmässa och då hade de både vita och röda ranunkler som var jättefina...och dyra! Men jag trodde inte att de skulle vara så fina som de var. De var dock rätt så små, men de fanns iaf! Kolla med din florist och be denne titta med sin grossist, ibland går det att fixa "off season".