• sakke

Blev hippad igår...

Åhh! Vilka underbara vänner och syrra man har, hippan började kl.9 på morgonen med brev och instruktioner, efter att ha fått gått till kiosken där vi bor, fick jag nytt brev med nya instruktioner, tills jag hörde ett gapflabb och 2 vänner och min syrra hoppade fram bakom ett hus, in i en bil på med ögonbindel och fram med sugrör och vin. Sen var det full fart hela dagen, jag fick åka ringen (höll på att frysa ihjäl 16gr i vattnet) ,vi var på spa (där tillkom 4 vänner till) jag fick en lektion i orientalisk dans + att sätta upp en egen show, underbar mat hos en vännina(där tillkom 2 tjejer till) fick åka rullstol i världens fulaste kläder en sväng på stan och kvällen slutade i en sväng på krogen, hade en underbar och ganska "snäll" hippa..
    Tänk vilka goa vänner man har :)

• Svar på tråden Blev hippad igår...
  • Soon and very soon

vart inpirerad av att man kan ha kul utan sjuka spex, ska ha hjippa för en kompis på lör, inte lätt att orda ihop alla...och fixa kul för alla...

• sakke

Kommer på mig själv att jag sitter och ler i soffan när jag tänker på gårdagen...så j-la kul! Man kan ha jättekul utan att behöva bli utsatt för trista sjuka spex;)

Svar på tråden Blev hippad igår...