Bora Bora??
Hej
Vill så gärna åka till Bora Bora, Franska Polynesien. Är det någon som varit där och kan rekommendera boende??
Hej
Vill så gärna åka till Bora Bora, Franska Polynesien. Är det någon som varit där och kan rekommendera boende??
Det står högt på min bröllopsresemålsönskelista med så jag hakar på den här tråden lite. Har du kollat upp nåt, hur man tar sig dit och vad det kan tänkas kosta osv?
Jag vet att det funnits medelemar här tidigare som varit där men jag vet inte om någon är kvar, var längesen bora bora diskuterades här..
Men prova att sök på det så kanske du hittar en del bland gamla inlägg..
Mvh Cecilia
Hej Cecilia
Jag har kollat lite på det och det är hiskeligt dyrt, mellan 40-55' för två personer bara flyget... Resan tar ca 35 h allt som allt. Men det verkar vara ett riktigt paradis!!!! Man mellanlandar i Europa en gång och sedan 1 gång i USA och sen Papeet
Tack för ditt svar!
MVH Camilla
det ar verkligen superfint dar men en slitsam flygresa!! Vattnet ar fantastiskt men utover resort och hav sa finns det verkligen inget annat att gora. Le Meridien ar fint samt Pearl Beach resort. Kan vara vart att kolla in de stora kedjorna Intercontinental samt aven Hilton da bada har hotell pa on Bora-Bora. Har varit pa flera andra av oarna och dom ar alla minst lika fina aven om Bora Bora ju raknas som den lyxigaste men kanske ocksa den "tristaste" med tanke pa anstormningen turister som anlander varje dag. Maten ar mmmmmmums
Aker garna tillbaka