Läppstift
Vad hade ni/ska ni ha för läppstift på er bröllopsdag? Jag gifter mig på torsdag och skulle vilja hitta något läppstift i en rosa nyans.
Vilka är era favoriter?
Vad hade ni/ska ni ha för läppstift på er bröllopsdag? Jag gifter mig på torsdag och skulle vilja hitta något läppstift i en rosa nyans.
Vilka är era favoriter?
Jag köpte det Match for me. För blondiner.. men jag tycker inte det sitter så jättebra *tyvärr* Så jag funderar på att ta maxfactor som några tidigare rekomenderat.
Max factor och Nouba har vattenfasta varianter som jag rekommenderar. Finns massa olika färger. Gå in på Kick så får du hjälp.
Jag använder Make-up studios läppstift. Absolut bäst i test!! Sitter kanon, fyllde på 3-4 gånger på hela dagen (blev sminkad 0800, åkter från festen 0130).
"Love it" från Face Stockholm, det är en diskret och fin rosa färg. Jag har jobbat där tidigare, gå in till närmaste butik och be om hjälp, personalen hjälper mer än gärna till .
Gillar egentligen läppstift man har knappt använt det på 10 år. Jag tycker att det är snyggt, men det smetar ju av sig så fort man äter och kyssas går ju inte heller. Har jag haft otur och testat fel märke?
Tack för alla tips.
Det finns tyvärr inget Face i min stad men jag kanske kan skicka min kära mamma på ett litet uppdrag...?
Fler tips?
Kolla på Kicks eller Åhléns! Det finns en massa fina rosa läppstift, fråga om hjälp om det blir svårt att välja. Som makeup artist så är det en sak jag inte behöver oroa mig för när vi väl gifter oss. Om du har några frågor ang smink så är det bara att höra av dig.
Jag hade M.A.C Red... helt underbar. :)