• LottaAnders

080830

Nu har vi gjort det!!!
    Vi har upplevt världens underbaraste dag.
    Vackert väder, fantastiskt vacker vigsel, med underbar sång av Julia och mina fritidsbarn. Jag kan aldrig tacka dom tillräckligt. Prästen klarade sin första vigsel galant.
    Festen, ja vilken fest det blev. Det var så rilogt och jag tror alla gäster tyckte det oxå. Vi är så himla nöjda och lyckliga. Låt mig aldrig glömma den här dagen. Måste prata om den ofta och titta på bilderna ibland och minnas. Ni som har erat kvar har verkligen en underbar dag framför er! Lycka till. Om ni vill kan ni besöka min hemsida för att se på lite bilder...

anderslotta.weddingannouncer.com/

• Svar på tråden 080830
  • 27juni2009

Grattis! o oj oj oj vad man längtar när man ser er glädje O så skarattade jag lite gott o minns tillbaka på ett bröllop där bruden GIFTE sig i gympa skor

• LottaAnders

Ja alltså skorna ska redigeras bort.
    Inte så snyggt kanske, men praktiskt...

• Millutt

Grattis! Ser ut som om ni också hade en underbar dag i lördags!

• 27juni2009

TS: Ja visst e de smart med gypisar när man fotas så man inte smutsarner siden skor etc. Men jag kom så klart att tänka på bruden som stod på bordet o kysste sin man o visade sina gympa skor Hon hade egentligen ett par finskor men var för lat att byta, de var skönt m gympisar sa hon

• pandis81

Grattis
    det var oerhört vackra bilder ni hade på er sida.

• LottaAnders

Tack snälla ni!

Millutt; gifte ni er oxå i lördags???

• Robina67

Grattis LottaAnders!
    Ni ser urgulliga ut och barnen är bedårande i sina fina kläder!!!

• 126306

Hej!

Vi gifte oss också i lördags. En helt underbar och fantastisk dag.

Efter ett års planering och nu är det klart.

Sol o 22 grader. Bättre väder kan man inte önska sig.
    En underbar fest och alla var så glad och vi hade en super trevlig dag, kväll och natt.

Grattis till er som gift er!! Nu är vi LYCKLIGA FRUAR!!!

• Millutt

Ja, vi gifte oss också den 30/8...;)

Svar på tråden 080830