• grabbarna

vad skulle ni vilja ha i present som tack för hjälpen?

vill ge vårat värdpar nåt som tack för hjälpen för att dom ställde upp och allt dom gjorde som hade med bröllopet att göra men vad ska man ge....gäller framförallt till tjejen..killen är i princip bestämt..

funderar lite på ett smycke men är det trist? och använder man sånt man fått? ofta har man ju en berlock eller nåt man har nästan jämt. örhängen kanske.....ska inte vara så dyrt då ekonomin är i botten just nu eftersom csn klatrar

ett namnsmycke kanske?men vad skriver man då? deras namn eller nåt fint citat eller nåt kanske?

såg ett citat jag gillar...Mehmet Credo som är latin och betyder jag tror på mig själv

• Svar på tråden vad skulle ni vilja ha i present som tack för hjälpen?
  • Casall

Vi gav vår värdinna ett armband och make up.

• Tooticki

Till vår vän som fotade gav vi två biljetter till Göteborgsoperan

Till värdinnan gav vi ett avrostnings- och ett anpassningsdyk (hon har dykcert)

Jag hade hellre velat ha en upplevelse än en sak och jag tycker att de flesta namnsmycken är ganska fula. Kanske ett besök på någon trevlig restaurang, biokväll, teaterbiljetter, konsetbiljetter, vinprovning, någon rolig friluftsaktivitet. Om pengarna tryter kan ni ju bjuda hem henne på god trerätters middag med vin kanske.

• Myrmor

Håller med tooticki! Hellre en rolig upplevelse än en grej!

• Sebastiána

Jag fick ett presentkort på SPA-behandling. En perfekt present till mig!

• hgav

Håller med om upplevelser. Framförallt om de är ett par, jättekul att få något som man kan göra tillsammans.
    kolla in. www.liveit.se eller www.boxexperience.com, massa olika saker i olika prisklasser och på olika platser i landet.

• grabbarna

teaterbesök och sånt är ju en bra grej men det finns inget sånt häromkring och just biobiljetter känns jättetrist det är mer en sista minuten grej när man inte kommer på nåt annat känns det som... ska vara restaurang då fst dom är ganska duktig på att unna sig sånt själva, finns inte direkt nån supermysig restaurang häromkring heller...

• Pienaar

Spabehandling till tjejen låter väl jättebra

• Vitt guld

Dina förslag lät bra. Eller kanske en presentkorg med duschkräm, lotion, choklad, ögonskugga... lite blandat smått och gott som man kanske inte unnar sig själv annars. Själv älskar jag att komponera ihop presentkorgar! Och det är så härligt att få lägga allt på fint silkespapper i härlig färg, slå in allt i cellofan och sätta fina band runt.

• grabbarna

oja presentkorgar är jättekul fast det har hon fått ngr gånger när hon fyllt år och så...ska kanske kolla upp det här med spabehandling...vet ett ställe som har liggbastu som verkar lite läckert faktiskt

Vitt guld skrev 2008-09-01 12:57:49 följande:

Dina förslag lät bra. Eller kanske en presentkorg med duschkräm, lotion, choklad, ögonskugga... lite blandat smått och gott som man kanske inte unnar sig själv annars. Själv älskar jag att komponera ihop presentkorgar! Och det är så härligt att få lägga allt på fint silkespapper i härlig färg, slå in allt i cellofan och sätta fina band runt.
  • PennyJenny

Upplevelser alla gånger! Jag gillar att få upplevelser eller sånt som lyxar till min vardag. Helst i en kombination.

Själv har jag vid tillfälle fått en flaska mousserande och på det hängandes ett presentkort till Melanders Fisk (fiskhandlar med flera butiker i Sthlm) och ett kort med insturktion om att detta var ett tvådelat kitt för skaldjursmiddag. Något som jag fullkomligen älskar. Enkelt, lyxigt, väldigt jag och så lite upplevelse.

• ugla

Spa är lite dyrt vi hade tänkt nått lite billigare nån som har fler tips??

• Höstbrud-07

Vi gjorde en presentkorg med diverse ätbart i till våra toastmasters, såg väldigt fint ut.

Svar på tråden vad skulle ni vilja ha i present som tack för hjälpen?