• missylina

tips på lekar osv

Hej! Ska ordna möhippa för min bästa vän o vill ha lite tips och idéer på lekar, frågesporter o annat kul att göra under sk "dö-tid", dvs lunchen osv osv.
    Tack på förhand! :)

• Svar på tråden tips på lekar osv
  • ThePlupps

När vi ordnade möhippa till min vän så hade vi en massa olika "pyssel" under dötid. Bland annat skulle hon knåpa ihop ett halsband av pärlor. Hon älskar chips så vi hade "gissa chipsen". Och sen hade alla tjejer tagit med sig en t-shirt som sambon haft på sig och en t-shirt från hennes egen m2b och så skulle hon lukta och se vilken som tillhörde hennes m2b. Alla de här olika momenten resulterade i poäng som genererade pengar som hon i slutändan fick handla för då vi avslutade kvällen med ett dildoparyt.

• missylina

Hehe roliga tips! Tack så mycket!

• miss u

Till min systers möhippa anordnade vi 5-kamp med bröllopstema. Grenarna var:
    -kast med bröllopsbukett (kasta plastbukett så långt som möjligt)
    -kasta vigselringar (sån där med fem pinnar i ett kors som man kastar ringar runt, hade sprayat ringarna i guldfärg)
    -dricka kärleksdryck (hallonsoda eftersom det inte var läge för alkohol just då)
    -äta vänskapsband (godissnören)
    -kasta Amors pilar (vanlig pilkastning)

Det var riktigt roligt! Syrran var med i alla grenar och tävlade mot en av tjejerna. Vi lät ju henne vinna så klart i varje gren eftersom det var hennes dag.

Svar på tråden tips på lekar osv