• JBB

Hon tackade ja till att bli min tärna :)

Efter att ha tänkt fram och tillbaka en tid om vem som ska få "äran" att vara tärna inför mitt och min M2b:s bröllop.

Så har jag funnit den person som jag älskar allra mest i mitt kompisgäng, hon har alltid funnits där för mig, aldrig tvivlar för min och min mans kärlek för varandra, hon har stöttat mig under mina graviditeter, hon har funnits där när jag har haft det svårt, fått mig att le när tårarna har rullat nerför mina kinder.

Med henne har jag delat många skratt, många underbara minnen, hon ringer till mig då och då för att visa att hon finns, skickar små underbara sms som förgyller hela min dag, hon är den mest ärligaste, vackraste, underbaraste människa ni någonsin kan tänka er.

Och hon har tackat JA till att bli min tärna, och jag är så glad så tårarna nästan rinner

Finns det fler än jag som blir tårögd bara jag tänker på allt min tärna har gjort för mig redan? Som vet att valet om tärnan är rätt?

• Svar på tråden Hon tackade ja till att bli min tärna :)
  • xxs

Visst är det en mysig känsla? Min syster, min bästa vän, ska vara min tärna. Jag känner för henne, ungefär så som du beskriver din tärna. Jag bli också tårögd ibland, hon är fantastisk.

• Vill nu

Känner detsamma när jag tänker på min allra bästa vän som gjorde mig den äran att tacka ja! Var så nervös för att fråga henne!

• Fenixx

ja så härlig känsla det är. skrev faktiskt ett inlägg här igår över hur glad jag är över min. vi har känt varandra så länge och har en massa minnen.
    även om vi inte kan ses så ofta längre så när vi väl gör det så är det precis som förr.

jag är såå glad att hon vill vara min tärna och hon ser så fram emot det och vill vara där från morgonen för att stötta mig på stora dagen.

• JBB

Är fortfarande lycklig över att hon tackade ja,
    och så glad över att fler har kännt samma känslor som jag vid valet av min tärna Tack för att ni vill dela lyckan med mig.
    Jag förstår inte att man kan bli så glad över valet av tärna, oj vilken känsla.

Svar på tråden Hon tackade ja till att bli min tärna :)