• Maliinka

Angående budget-verktyget

Jag har gått in och gjort en preliminär beräkning utifrån en av de tre föreslagna varianterna (enkel, mellan och exklusiv, eller vad de nu hette). Saken är den att jag vill kunna backa för att se vad det är beräknat för budget till en viss post i en annan variant. Går det?

• Svar på tråden Angående budget-verktyget
  • Nancy Drew

Nej, vad jag har förstått det som är enda sättet att se de andra varianterna att radera och starta en ny budget.

• Bringsoniou

Det finns ju två kolumner en "ca: pris" och en "vårt pris". På så sätt kan du få två olika beräkningar. Det har jag gjort, en "i värsta fall"-budget och en "troligt"-budget.

I och med att man kan lägga till och dra ifrån poster kan man ha "exklusiv" budget och "enkel" budget på samma sida om man tex. använder ca:pris till exklusivt och vårt pris till enkelt bröllop.

• Maliinka

Det jag undrar är hur många gäster som det är planerat för i "medel" och "exklusiv", samt hur stor matkostnad det är beräknat i dessa poster. Är det någon som har valt dessa alternativ och vill vara jättegullig och kolla? Vill helst slippa ta bort hela vår budget för att kolla det...

Svar på tråden Angående budget-verktyget