• Fejs

Förslag på maschettknappar

Hej!
    SKulle gärna vilja ha lite förslag på manschettknappar i silver att ge bort i morgongåva.

• Svar på tråden Förslag på maschettknappar
  • Wingtear

I mitt galleri har jag just lagt upp en bild på dem jag kommer ge min m2b. Märket/designern heter KONRAD, det är italienskt. Armbandet hör till samma serie. Vet inte var/om de säljs i sverige, de var det sista paret juveleraren här hade inne. Det fanns även ett par i "klassisk" form som jag tyckte var snygga, lite buckliga, men dessa passade min m2b bättre. Hoppas att du hittar något!

• Fejs

tror jag har hittat några, ett norskt märke maschettknapparna är i form av initialer, väntar med spänning på hur de kommer se ut. affären skulle ta hem så jag skulle få se dem.

• jeanie

Jag ritade mina till min man och lät en smed göra dom. Han fick dom inte i morgongåva men som 5-års present några dagar innan bröllopet.

Ett tips är att försöka göra det så personligt som möjligt. Det kan aldrig bli fel.

• Fejs

har faktiskt hittat riktigt snygga =) det är initialer (ej graverade), se bland mina länkar

• blacknwhite

Har sett snygga på atelje mb.
    Det var döskallar i strass.
    Häftiga o skulle passa min sambo i alla fall

• Brud 08

Det finns manchettknappar där man kan sätta in ett litet foto. Kommer inte ihåg nu vad företaget heter, men du får fram det om du googlar på cufflinks photo. Gick smidigt att beställa därifrån, snabb leverans.

• JCDS

Ingen som kan tipsa om hemsidor?

Jag är ute efter lite exlusivare knappar i äkta silver, några som han kan använda även när har blir äldre. Stilrena och klassiska med andra ord!

• Dittvackrajag

Är också lite sugen på att veta lite hemsidor

• mikekarro

Finns fina som är från Skultuna Messingbruk. Gå in på hemsidan o kolla! /Karolina

• Dittvackrajag

Ska kika in dem.

Några andra förslag?

• Brud 08

Googla på cufflinks så hittar du massor med hemsidor...

• Dittvackrajag

Kul, när man väl börjar gräva i denna kategori kommer det fram en massa skoj ju

Svar på tråden Förslag på maschettknappar