• 2BMrsGhost

OT Mår så illa

Vi ska sälja vårat hus... håller tummarna att det går bra och den dagen då jag kommer må illa av nervösitet kommer komma.

Men nu är jag så illamående i kroppen pga av att vi kommer få reda på om några timmar om vi kommer få den lägenheten vi så gärna vill ha.

Den är så fin och stor och har egen ingång... perfekt efter att man bott i hus.

Vill ha vill ha vill......

• Svar på tråden OT Mår så illa
  • Thailand 08

Håller tummarna.Lycka till
    För oss var det tvärtom,från lägenhet mitt i stan till en gård på landet

• 2BMrsGhost

ja de är nervöst så in i ******

tack thailand 08

Jag bara älskar denna lägenheten, den har så många fördelar och visst en del skavanker men så många möjligeter.
    Den har den där gammla "rikeman" (står stilla i hövvet för ett bätte ord) charmen. Högt i tak och stora fönster och rum....

Finns ingen mer lägenhet som denna i byn vi bor.....

samt att vi kan skapa en liten plät vi dörren för mysiga sommar gillningar !!!

vill ha vill ha vill ha

• JBB

Håller tummarna jag med, lycka till

• DrömmenSomBlevSann

Oj vad spännande, lycka till! Berätta gärna hur det går sen...

• Thailand 08
    2BMrsGhost skrev 2008-09-04 12:23:07 följande:
    ja de är nervöst så in i ******tack thailand 08 Jag bara älskar denna lägenheten, den har så många fördelar och visst en del skavanker men så många möjligeter.Den har den där gammla "rikeman" (står stilla i hövvet för ett bätte ord) charmen. Högt i tak och stora fönster och rum....Finns ingen mer lägenhet som denna i byn vi bor.....samt att vi kan skapa en liten plät vi dörren för mysiga sommar gillningar !!!vill ha vill ha vill ha
    Låter mysigt.
    Vi har inte kunnat grilla på balkongen så vi har fått vara nere vid verkstan som värsta taikon familjen.Nu har vi 1 hektar stor plätt
  • skille

jeg forstår hva du mener, vi skal selge leligheten for å kjøpe drømme huset, vi må bare sjekke om vi får nok openger for leligheten for å kunne kjøpe huset, får vite det i kveld...

Har dere solgt huset deres enda?

• 2BMrsGhost

skille

hände inte med på din fråga......?

• 2BMrsGhost

ja jag berättar hur det går.... borde får veta om en timma

aj min mage.......

• 090208

Men varfor vill man salja hus och kopa lgh??? Fattar inte jag som ar lantis...

• Thailand 08
    090208 skrev 2008-09-04 20:43:00 följande:
    Men varfor vill man salja hus och kopa lgh??? Fattar inte jag som ar lantis...
    Och jag blivande..eller är ju det redan.Är bara i stan när jag ska jobba,tvätta och packa
  • 2BMrsGhost

Vi fick den !!!!!!!!!!!!

Tack för alla tummar !

• DrömmenSomBlevSann

Superduper! Stort grattis o lycka till

Svar på tråden OT Mår så illa