Varfor forstora brosten??
Jag tror att det där med bröstförstoring enbart har med dåligt självförtroende att göra faktiskt! Att medvetet lägga sig under kniven för ett ingrepp som ska behaga andra (männen oftast) och dessutom kan äventyra amning etc etc KAN inte förklaras med "jamen jag hade så små bröst". Det betyder isåfall all 50% av sveriges kvinnliga befolkning skulle ta till kniven. Jag fattar det inte. Tycker man ska remittera dessa tjejer till psykolog för att förbättra självförtroendet istället. Det är oetiskt av läkarna att operera skönhet på den nivån tycker jag!
Hörde, aporopå diskussionen, att man numera ofta sprutar in Botox eller Restylane (det sistnämnda är kroppseget tydligen) i små bröst och även i penis och klitoris i Japan bla. Så nu börjar även männen. Undrar hur skojj det är att sitta på en svajjig Restylane-penis ? Ungefär lika upphetsande som att smeka ett par plastiga fejktuttar....
NÄ ts- du gör så rätt i att åka på semester istället för att operera tuttarna! Önskar att fler tjejer vore lika starka som dig!