• xxs

Varfor forstora brosten??

Jag är 19 år och vill verkligen förstora brösten, det står jag för, och tänker göra när jag fått ihop pengarna till det. Tråkigt att många är så duktiga på att döma andra. Allt behöver inte handla om dåligt självförtroende. I mitt fall betyder större bröst att jag kan ha på mig kläder i storlek 34 utan att de hänger löst och fult.

• xxs

Aleta: Oj, långt inlägg, men jag läste allt :) Jag har velat detta sedan jag var 15 ungefär, men har gett min kropp en chans att förändras. Det sägs ju att den slutar växa när man är runt 20, och det är vad jag väntat på, att de ska bli större.. Men icke. Alla kostnader är jag medveten om, har läst på hundra gånger om eftersom detta är något jag är säker på att jag vill göra. Jag är villig att lägga pengar på det för att kunna ha snygga bröst. Det är inte att jag inte är nöjd med mitt utseende, tvärtom så har jag väldigt bra självförtroende, men det skulle vara guld värt att kunna ha kläder som passade, bara en sån liten sak. Efter graviditeten och amningen är de inte så jättesnygga heller, så det är ju också en anledning.

• xxs

Tooticki: Ja, såklart vill jag inte ha stora tuttar. Vill kunna fylla ut en A-kupa och jag vet att jag passar i det eftersom jag haft det förut, därför är jag så säker. Om implantatet syns lite gör mig inte så mycket.

• xxs

SweetSun: Jag ammade, därav var de större. När mjölken försvann krympte det och det lilla som är kvar är rätt säckigt.

• xxs

tolonta: Ja, det kanske kan förändras, men jag har svårt att tro det. Det är väl som med resten av min kropp, väger 40kg och kan inte gå upp i vikt. Tror det gäller brösten också.

Både jag och min blivande är överens om att vi inte ska skaffa ett barn till förren om lång tid. Jag vill satsa på att plugga och försöka få en bra karriär istället, och ge mycket tid till min son.

• xxs

Jag är 156 ca. Mår bra med min vikt och har inga problem eller så :) Hälsan är på topp. Funderar på att gå och se VARFÖR jag inte går upp i vikt, vad det har med att göra. Lite nyfiken är man ju, när man är en sån människa som alltid beställer in två olika rätter på resturanger, för att man är så hungrig jämt. Knasigt.

• xxs

Får hoppas att det blir likadant för mig, att jag också går upp i vikt. Iallafall lite, men det kan man ju inte bestämma över ;)

• xxs

Tack Aleta. Det var kul att diskutera detta med er, men jag tvivlar inte på att jag vill förstora dem.

Svar på tråden Varfor forstora brosten??