Varfor forstora brosten??
090208 skrev 2008-09-13 18:15:52 följande:
Jag fattar anda inte, finns det inte VIKTIGARE saker att bekymra sig over??? Lagga energi pa sadant, nar folk svalter ihjal.Passa pa att fasta nu nar det ar Ramadan!! Forst da forstar vi hur jakla bra vi har det, underbar kansla.For bortskamda, det ar vi absolut. Oj, vad vissa skulle skratta at oss om dom horde talas om detta. At man har sana sma skit-problem... Livet ar for kort tycker jag.Kanske later hard, men... Jag fattar verkligen inte.Tycker att var och en får ha sin åsikt ang detta ämne, som jag tror aldrig kommer att sluta i någon förståelse för de som tycker varken det ena eller det andra i saken, men att skuldbelägga de som väljer att göra detta för att själva känna sig mer nöjda med sig själva med att det faktiskt är viktigare att tänka på de som lider av diverse globala problem tycker jag är lite löjligt. Tror inte att barnen i Afrika mår bättre för att jag, eller du inte opererar brösten!!
Själv tycker jag det är lite ovärt så mycket pengar, men skulle det vara billigare eller gratis ser jag inga hinder, då mina fina bröst förvandlats till te-påsar efter amningen... Hade inte stora bröst innan, och vill inte ha några vattenmeloner nu heller, men att i alla fall fylla ut en A-kupa skulle vara trevligt... Kasnke tillochmed en B som jag hade innan grav!
Oj, blev långt det här! Sorry!