Inlägg från: Tooticki |Visa alla inlägg
  • Tooticki

Varfor forstora brosten??

xxs skrev 2008-09-08 09:17:56 följande:
    Jag är 19 år och vill verkligen förstora brösten, det står jag för, och tänker göra när jag fått ihop pengarna till det. Tråkigt att många är så duktiga på att döma andra. Allt behöver inte handla om dåligt självförtroende. I mitt fall betyder större bröst att jag kan ha på mig kläder i storlek 34 utan att de hänger löst och fult.
    Det man ska tänka på är ju också att brösten ska passa din kropp, om du är en liten tjej har du troligtvis bröst som stämmer överens med din anatomi. Ett par större bröst skulle kanske se väldigt konstigt ut på dig. Sen får man inte glömma att om man har litet underhudsfett så syns kanterna på implantet tydligt.
  • Tooticki
    090208 skrev 2008-09-15 16:21:40 följande:
    Men om dom anda ar fina, till formen och sa..? Har man valdigt olika storlek pa dom, eller brostvartorna ser konstiga ut, da forstar jag absolut. Eftersom brosten ar sa speciella, eftersom bara tjejer har dom. Men storleken...Nej, du har antagligen ratt, jag kommer nog inte forsta detta. Man maste ju ma valdigt psykiskt daligt om man ar beredd att gora nat sant...
    Hmm, man kan väl inte förändra bröstvårtorna med operation?
Svar på tråden Varfor forstora brosten??