Timba skrev 2008-09-05 13:34:06 följande:
Jag försöker googla de där artiklarna men hittar dem inte. Jag vill inte käbbla på om det här men som tidigare sagts så har nya forskningsrön kommit fram till att hjärnan inte är färdigutvecklad förrän i 25-årsålern. En 15 åring kan således inte vara lika mogen som en 25 åring (om den sistnämnda inte är retarderad eller sjuk på annat sätt). Inte om man ska tro forskarna iallafall. Jag vet inte hur du är men jag tycker att 20-åringar är rätt så naiva över lag och jag förstår att många i den åldern förstorar brösten, gör kroppsvaxningar och byter kläder i tid och otid. De tror att de inte duger som de är. Skulle vara kul om vi kunde "spola fram" tiden och se vad du säger om fem år. Om det fortfarande var viktigt att ha stora bröst eller om du kanske fått andra intressen i livet som känns större.
jag tror dig angående forskningen
Visst det kanske är så. Men fortfarande, för att jag vill förstora brösten, måste det ses som storlek DD då? Jag vill förstora dom 1 storlek för att jag absolut inte är nöjd med mina bröst. Min dotter är det största i mitt liv och kommer alltid att vara. Vad spelar det för roll om man då har "stora" bröst?