• BröllopJuli2008

Bebis efter bröllopet-tråden!

Har letat och letat men hittar ingen ny tråd! Hur går det för er tjejer?

Själv är man gift sedan 6 veckor tillbaka! Jag är oxå gravid i vecka 23 och magen växer som bara den

Vore kul och höra hur det går för er?

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet-tråden!
  • Silva79

För mig går det inge bra alls :/
    Är inne på 5:e försöket nu och är ganska säker på att det inte blev något denna gången heller. Börjar bli lite otålig.
    Har hunnit vara gift 3 mån nu :)

• Maciebrud

Det går dåligt:( Min ÄL har iaf kommit igång efter p-pillerna men ändå så händer det inget.

• BröllopJuli2008

Men ge inte upp tjejer! Vi försökte i 6 år innan det fungerade. Men nu när man sitter här med skatten sparkandes i magen så är det helt klart värt varenda minut av väntan.

• BröllopJuli2008

Silva79: Grattis till att ha varit gift i 3 månader

• Silva79

Tack :)
    Du själv borde väl vara inne på andra månaden som gift nu, eller!?

Hur går det för alla barnsugna därute???

BröllopJuli2008 skrev 2008-09-16 18:05:05 följande:
    Silva79: Grattis till att ha varit gift i 3 månader
  • Juliazzb25

vi har oxå kämpat i många år och haft några missfall men nu är jag gravid i vecka 18 och det känns helt underbart.

Vi gifte oss förra året i slutet av aug.

Lycka till alla ni som kämpar....

• BröllopJuli2008
    Silva79 skrev 2008-09-17 15:34:40 följande:
    Tack :) Du själv borde väl vara inne på andra månaden som gift nu, eller!?Hur går det för alla barnsugna därute???
    Japp, på fredag så har vi varit gifta i två månader . Tiden går ju SÅÅ fort!
  • Emmas syster

5 år efter bröllopet och över 6 år efter sista preventivmedlet så har jag fortfarande inga barn

bara määääängder med missfall (minst 7 troligen uppåt 10)
    så ni kan väl gnugga av er lite tur på mig?

• Syrran79

Gifte mig i maj i år och blev sen gravid i juni. Är nu i v 18 och så lycklig.

• BröllopJuli2008

Emmas syster: Jag hoppas verkligen att det fungerar för er tillslut. Jag och min man har försökt blivit gravida i 6 års tid, och vi har fått stämpeln "ofrivillig barnlöshet". Dock så lyckades vi med vår andra inseminationsbehandlig och ska nu ha en liten bebis i början av januari.

Det jag vill säga är att man aldrig få ge upp! Tro mig, jag gav upp varje månad då den j*vla mensen kom i flera års tid. Alla runt omkring blev gravida utom jag kändes det som. Nu när jag äntligen har en krabat i magen som sparkar och lever loppan så var hela den långa väntan helt klart värt det.

Lycka till!

• Ankan80

Vi har ju en tråd redan.
    Här:

www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3054402.html

Vi är några stycken....men kan hänga i denna tråden med.

Väntar på BIM nu i helgen. Testade i morse men visade inget. Har känt mig lite skum i magen nu så jag hoppas på en liten bulle som vill jäsa..

Svar på tråden Bebis efter bröllopet-tråden!