Vi som gifte oss 080809
Jag var tyvärr på brölopsresa när vår tråd dog så därför startar jag upp den här.
Nu när vi har hängt ihop så länge så vill jag se lite länkar till foton.
Så hit med bilderna!
Våra finns i mitt galleri.
Jag var tyvärr på brölopsresa när vår tråd dog så därför startar jag upp den här.
Nu när vi har hängt ihop så länge så vill jag se lite länkar till foton.
Så hit med bilderna!
Våra finns i mitt galleri.
Finns bilder i mitt galleri Varsågod och kika om du är nyfiken. Finns även bröllopsberättelse i bloggen.
Kikade in på din sida. GRATTIS i efterskott. Ni var jättefina på er bröllopsdag
Ni var också jättefina! Kul att få se bilder efter allt planerande vi har gjort tillsammans.
Visst är det roligt. Alla är så fina på sina bilder. Ni var verkligen jättetjusiga. Snygg kombination på din mans kläder och din klänning var verkligen jättesnygg på dig
Jag undrar vart alla andra numera fruar har tagit vägen. Det hade ju varit kul att få se lite fler bilder från 080809-tråden.
jättefina bilder virvel................har ej fått fotografens bilder än .....vääännnnntarrrrrrrrrrrrr,,,,......
ÄNTLIGEN har jag fått in lite bilder i galleriet, men de flesta är ju ÖVER 2 MB så de kommer inte in ! Blev mycket dansbilder (den sk. brudvalsen) eftersom jag är så stolt över att det gick bra! Först lite klassiskt, sen la han ner mig, sen bugg, sen Bond-tema och då kom de 5 barnen+2 tärnor+marskalken upp bakom, på med sunglasses och vi körde 70-tals disco till Bee Gees Staying alive och inövade steg! Avslutaning med att de kastade guldserpentiner över oss !!!! SÅÅÅ roligt !
Tyvärr fick jag inte in en samlingsbild på oss allihop, men ni ser ju lite iaf.
Tusen tack. Ja, vi är faktiskt jättenöjda med dom. Ingen av oss brukar fastna på bild men fotografen var så himla proffsig och fick oss att känna oss avslappnade.
har lagt in bilder på dukningen
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3097214.html
fortsättning på augustitråden