• CeciliaA

Någon som rest med Airtours?

Hej!

Som rubriken lyder är det någon här som rest med Airtours? www.airtours.se

Har det fungerat bra? Vill veta både positiva och negativa erfarenheter, har inte hört någon som rest med dem och tänkte höra efter här.

Om ni vet något snälla svara, det är guld värt!

Mvh Cecilia
    jockessyrra.blogg.se/

• Svar på tråden Någon som rest med Airtours?
  • Nikajo

Jag tog en resa till Grekland med dom förra året. Karpathos närmare bestämt. Inget att klaga på på arrangören, utan allt flöt på som det skall. Hotellet var lite låg standard på, men det har nog mer på Greklands olika syn på hotellkategorier att göra än Airtours som arrangör. Helt OK med andra ord.

• CeciliaA

jag har inte riktigt förstått vad som ingår i deras priser? Går det köpa transer, mat på flyget osv?

• Nikajo

Det funkar på samma sätt som alla andra charter. När du bokar, så får du välja transfer, mat på planet, försäkring och avbeställningsskydd som tillval.

• Smilly

Har rest med Airtours två ggr, en gång till Grekland, Kreta och nu senast till NY. Vi tycker att de varit superbra! Har varit mkt bra hotell och har inte varit några strul alls, varken innan, under eller efter resan!

Kan rekomenderas!

• Det stora Blå

Cecilia

Airtours är en avknoppad del av Apollo. Den senare åker vi sällan med, iaf inte restplatser med A.
    Välj V.

• Det stora Blå

Det är alltid bra att kolla ARN statistik över reklamerade resebyråer

• lottis77

Har varit jättenöjd med AirTours! Fick tag i en Romresa til bra pris, bra läge och med bra hotell. Vi var grymt nöjda! Har även åkt till Grekland med dem. Även här bodde vi superbra till bra pris! Kan verkligen rekommendera dem. Har även rest en hel del med Apollo och har bara bra att säga om dem, har aldrig varit några problem.

• HurraViSkaGiftaOss

Jag har rest med dom och det var helt ok. Inget att klaga på. Bättre än de stora bolagen.

• CeciliaA

Tacka alla som svarat i tråden nu känner jag mig trygg att resa med Airtours också, får se om vi hittar vår resa där eller hos någon av jättarna.

Tack igen!
    Cecilia

• Det stora Blå

*Cecilia*

Vi är många här på BT som engagerat oss i er allra första resa till Grekland, och förhoppningsvis inte den sista resan dit.

Därför vore det roligt om du senare berättar vart resan gick till slut, med vilket bolag, vilket hotell, och vad ni tyckte, en recension.

• CeciliaA

Självklart berättar jag vart resan kommer gå när vi vet!

Jag är väldigt intresserad av resor överhuvudtaget och tycker det är jätteroligt att man kan utbyta erfarenheter på olika forum.

Ps. Du har inte svarat på mitt gästboksinlägg???

Svar på tråden Någon som rest med Airtours?