• Sotnos080906

Nygift - Tips på resa i mitten av november

Jag blev Fru Wallander i lördags. Vår bröllopsresa har vi grovt planerat att åka på i mars, då vi vill åka slalom i alperna. Men, nu när allt är över så funderar vi på att åka iväg någonstans antingen en lång weekend eller en hel vecka i november då jag inte har möjlighet att åka någonstans just nu.

Vad skulle ni föreslå? Jag är öppen för alla förslag.

• Svar på tråden Nygift - Tips på resa i mitten av november
  • Vampyren

Vi ska till Cypern på bröllopsresa. Vi åker den 10 nov och är borta en vecka.

• Sotnos080906

Tack!!

Jag ska kolla upp det!

• Mizty

Vi åker till Gran Canaria den 15/11
    Underbart "vuxenhotell" med spa m.m.
    www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=-1&hotelid=85159&itemId=85159&filterOnCategoryId=2
    Hade hellre åkt lite längre bort men vi kan bara vara lediga en vecka!

• Sotnos080906

Hur är vädret på Gran Canaria & Cypern i November?

• CeciliaA

Ni kan åka till alla kanarieöar vid den tiden på året, maderia, cypern, egypten, turkiet, oman, förenade arabamiraten är de jag kan komma på sådär på kort arm.

Mvh Cecilia

• Sotnos080906

Åhh, tack!
    Jag känner att jag behöver något att längta efter just nu..

• CeciliaA

Vet hur det är, håller själv på att boka resa till oktober man behöver verkligen lite värme att se fram emot nu när hösten är här..

• Sotnos080906

Du har så rätt! Jag önksar att jag hade haft möjlighet att vara ledig några dagar efter bröllopet. Men, men jag fick tre dagar innan i förra veckan. Det är körigt på jobbet just nu..

• DrömmenSomBlevSann

Vi åker till Egypten den 11/11. Underbart, läääängtar!!

Svar på tråden Nygift - Tips på resa i mitten av november