• T RO

Mars 2009

Hoppar in här om jag får?

Jag gifter mig 4/4 09 men det verkar som om det inte finns NÅGON annan som gifter sig i april. Startade en tråd, men den ekade så himla tom.

Jag har inte planerat så värst mycket känner jag, min m2b vill vänta och tycker att allt är så himla tidigt, men jag har tusen idéer och saker som man vill ska klaffa. Har verken spikat vigsellokal (gifter oss borgerligt) eller VF än, och känner mig lite pirrig o nervös över det. Hur är det för er?

• T RO

Tack för att jag får vara med på ett hörn

Inbjudningarna tänkte vi skicka efter nyår, första veckan kanske, så att de inte kommer bort i julposten Vi har inga långväga gäster och de flesta bor i Lund där vi ska gifta oss, så jag tror att tre hela månaders framförhållning borde vara nog. OSA tänkte jag sätta i mitten av februari, så har man i alla fall en månad på sig att slutföra allt.

Jag har ju redan gått och köpt en klänning om ni har kikat i min pres, har inget foto tyvärr, men jag hoppas innerligt att den kommer att passa om ett halvår. Men den har korsettsnörning i ryggen, så det ska nog gå.

Svar på tråden Mars 2009