Mars 2009
Någon mer som slår till då?
Hur långt har ni kommit i planeringen? Tänkte det kunde vara lite kul att utbyta idéer och så, om det finns fler mars-brudar här!
Någon mer som slår till då?
Hur långt har ni kommit i planeringen? Tänkte det kunde vara lite kul att utbyta idéer och så, om det finns fler mars-brudar här!
Ha ha ha, nä, nog visste jag att det inte var högsäsong, men haf trodde faktiskt att det skulle vara några fler!
Vi har bokat kyrka, präst och festlokal. Sen har vi lite löst kontaktat catering och live-band till festen.
Roligt att veta hur inbjudninskorten ska se ut! Vi har jättesvårt att välja! Kör ni på något tema?
Vad spännande med klänningsprovning! Börjar nog bli dags för mig också att börja titta på det... Så svårt att veta vad man vill ha bara!!!
Vi valde mars mest av en slump... Vi vill ha ett vinterbröllop, där man är rätt säker på att det är snö. Så vill vi göra det innan det blir dags för syskon till lill-tösen, vilket vi inte tycker känns allt för långt bort, så då blev det 7 mars - så sent som vi tror att det ändå kan finna snö!
Vilket datum har ni, och av n¨gon särskild anledning?
Oj, ja, det är svårt när man vill bjuda många! Vi har lyckats begränsa oss til 40 pers, och det känns rätt bra!
Kan förstå att det känns konstigt med vit maränklänning då! Det enda jag VET är att jag vill ha en klänning med släp! Har också hittat en underbar krona som jag är totalt döförälskad i, så det blir nog en enklare klänning... Hade först tänkt ha en som bröt av med lite rött, men det känns som det kan bli lite too much med krona, släp, slöja OCH rött...
Vi har valt färgtema mörkrött, vitt och silver(frostigt)! Tycker det låter jätteläckert med wellpapp på borden! Funderade du på färgade dukar under, eller?
Vi bor i Umeå, och de senaste tre åren har vintern varit som bäst i mars, så vi håller tummarna!
T RO skrev 2008-09-12 13:35:07 följande: