Nyfiken - nån som varit sjuk på sin bröllopsdag?
Ja, tänk om man vaknar med feber och migrän på dagen D? Är det någon som råkat ut för det? Har ni ställt in eller kört på?
Ja, tänk om man vaknar med feber och migrän på dagen D? Är det någon som råkat ut för det? Har ni ställt in eller kört på?
Jag hade nog kört på om jag kunde. Det hade så klart varit tråkigt men vi hade så många gäster som rest långt för att vara med, och ekonomiskt hade det blivit en jättesmäll också om vi fick ställa in...
man "kan " i stort sett inte ställa in...om det nu inte är nåt väldigt allvarligt som inträffat...man får nog bita i o köra på......i alla fall vigseln o sen får man väl däcka ,om man är riktigt,riktigt sjuk.
Jag åt penecilin på mitt bröllop... fast jag hade redan blivit mycket piggare, men hade haft feber bara några dar innan. Jag klarade dagen galant - lyckoruset gjorde nog att man kände sig ganska pigg! fast när vi kom till hotellet sen på natten, JÖSSES va sliten jag var :P
Skönt att höra att man klarar det ändå. Antar att man är ganska så uppe i varv under dagen.
:)