• En blivande fru

Gifter mig idag men...

tyvärr är vi lite förkylda och har ont i halsen, speciellt min sambo.Dessutom kom vår dotter in till oss 6:10 (grr... hon som brukar sova till 7) så jag har varit vaken sen dess och så somnade jag inte förrän 1:30, är sååå trött... Det är väl vanligt att sova dåligt innan man ska gifta sig antar jag?! Får väl kaska upp mig och bara fokusera på allt det positiva

• Svar på tråden Gifter mig idag men...
  • AnnaochHenrik

Jag borde ha varit dödligt trött på vår bröllopsdag... All stress innan + att min graviditet gjorde att jag inte sov längre än till 4-5 på morgonen den sista veckan innan bröllopet...
    MEN dagen kommer ge er ork! Jag var igång från tidig morgon till natt och hade jätteroligt utan att vara trött!
    Ha en alldeles underbar bröllopsdag!

• Miss Biii

Ja tänk positivt, det är din BRÖLOPPSDAG!! Du klarar det utan ordentlig sömn, tröttheten kommer nog en 1-2 dagar när allt börjar lägga sig... Ha en underbar dag och njut, trött hinner du var sen. Lycka till

• trampetroll

Det kommer att gå jättebra! När ni väl kommer igång och gör er iordning så glömmer du tröttheten och förkylningen. Det är mycket lättare att göranågot roligt när man är trött och förkyld än gå till jobbet, ni kommer ha så mycket annat att tänka på att det går kanon ändå. Duscha gott och länge, ät en underbar frukost och sedan när du börjar göra dig iordning med frisyr och klänning och allt så tror jag att du knappt kommer minnas längre att du är trött och lite hängig!
    Minns själv när jag var förkyld och trött och skulle åka till ullared nästa dag klockan halv sex på morgonen. Jag älskar att åka och shoppa där och jag ville absolut med! Jag kunde inte sova och sov inte en blund på hela natten och nog sjutton var jag trött på vägen till ullared men när jag väl kom dit glömde jag allt, för det var ju så roligt och man får ju liksom inte en lugn stund att sätta sig och känna efter heller liksom Klarade dagen glant dock sov jag väldigt väldigt gott den natten som kom däremot.
    Det kommer gå super för er,det vet jag!
    Lycka till!

• Aleta

Ha en underbar dag! Försök att sätta er ner och vila när tillfälle bjuds så orkar ni säkert.

Testa att gurgla med varmt saltvatten, det kan hjälpa mot halsont. Fast egentligen skulle ni nog ha gjort det igår...

• Pienaar

Allt kommer bli så bra så
    Lycka till nu!(mina barn vaknar ännu tidigare - varje dag...)

• Mumriks blivande fru

Lycka till i dag! Ta en Redbull eller kopp kaffe när det krisar eller en 15 minuter powernap om schemat tillåter. Det brukar göra underverk!

Ha en fantastisk dag!

• Fenixx

ha en underbar dag. hoppas solen skiner så fantastiskt hos er som den gör här idag.

• gustafmatilda

Ha nu så roligt och njut!! Är säker på att ni kommer att få en fantastisk dag!

• 17jan2009

Många fina tips, jag har ett mot halsont: COLIZIN. Finns på hälsokost och får förkylningen att försvinna på en timme! Funkar varje gång för mig!

Be någon springa och köpa ett paket. Är sugtabletter som man tar två inom en halvtimme och sedan två till under dagen.

Annars glön´mmer ni säkert bort erat halsont så snart ni kommit igång.

Lycka till och ha en fantastisk dag!

• Rosenpetunia

Ja,det är nog rätt så vanligt att man sover sisådär natten före DEN STORA DAGEN

Lycka till idag, jag tror - precis som de flesta andra här - att ni glömmer både tid o rum idag... och då även halsont

NJUT av er dag, jag riktigt ryser av behag när jag tänker på allt ni har framför er idag... det finns inget som är som ens bröllopsdag!

En blivande fru skrev 2008-09-13 07:30:01 följande:

tyvärr är vi lite förkylda och har ont i halsen, speciellt min sambo.Dessutom kom vår dotter in till oss 6:10 (grr... hon som brukar sova till 7) så jag har varit vaken sen dess och så somnade jag inte förrän 1:30, är sååå trött... Det är väl vanligt att sova dåligt innan man ska gifta sig antar jag?! Får väl kaska upp mig och bara fokusera på allt det positiva
  • aikidoaasa

Håller tummarna för att ni kommer känna er bättre under dagen och att den blir så perfekt som ett bröllop kan vara!

Svar på tråden Gifter mig idag men...