• malleballe

vilket frieri

hejsan alla
    jag fyllde 30år 17 agusti hade en jätte tråkig födelsedag
    så min sambo sa till mig att vi kan ha fest till helgen
    o det bestämde vi att vi skulle ha
    och då skulle min syster ha kräftskiva
    ähh då slår vi ihopa det så får det bli en jätte fest då
    dagen kom vi hade trevlig åt kräftor o drack lite vin (grogg)
    jag tyckte min sambo var lite konstig för han bara stod o pratade med min mamma för det mesta
    jag drack vidare och började o dansa med mina systrar...
    tjock som man e så ville jag sätta mig efter ett tag då sa min sambo upp o dansa med dig
    då sa jag det bestämmer väl inte du jag e tjock o måste sitta ner en stund (mycket anfådd va jag)
    min systrar drog upp mig igen så jag var så illa tvungen...
    jag står o dansar o musiken stängdes av (tack gode gud låt det va förstärkaren som gick) vänder mig om min sambo kommer imot mig
    han ställer sig på ett knä och säger jag älskar dig vill du gifta dig mrd mig
    jag skrek rätt ut i luften och började o gråta
    klart att jag vill
    sen skrek min sambo rått ut för han kom inte upp igen
    hahahaha
    jag höll på o kissa ner mig när han sa hjälp mig

vi har bestämmt datum o allt men vet inte vart jag ska börja i denna röran så jag känner att jag behöver all hjälp jag kan få

• Svar på tråden vilket frieri
  • malleballe

ja jag hittade på tradera en som jag tyckte var helt underbar men nu så får jag inte tag i den alls
    finns inte kvar

• laris

Grattis! Jag vet precis hur et är. Vi har varit igenom flera olika bröllopstyper och varje gång känns det lika rätt men så ändrar vi oss och börjar om från början igen. Men nu börjar det klarna lite mer.

Tycker att ni ska börja med att fundera hur ni vill ha det. pampigt eller ett enklare sommarbröllop. Litet eller stort. Kompis eller släkt bröllop??

Kul kommer ni iaf ha för det har vi! =)

• malleballe

jag vet inte hur jag ska börja i vilken ände
    jag har sett en jätte fin klänning på tradera den gick i vitt och vinrött så jag har bestämmt att bröllopet skulle gå i vitt o rött
    men nu är allt pajat för klänningen finns inte längre
    vet inte hur jag får tag på den bara
    så nu e det bara till o börja om
    kan du rekomendera några klänningar vart man vänder sig

Svar på tråden vilket frieri