• Brud 080823

Bilder ifrån vårt bröllop

Vi hade en helt underbar dag! regnet öste ner men vad gör man?? Jo man är världen lyckligaste ändå.

• Svar på tråden Bilder ifrån vårt bröllop
  • Fenixx

grattis! dock är ditt galleri inte öppet för allmänheten.

• Brud 080823

Funkar det nu att se dem?

• soffan81

Jätte grattis! Din klänning var jätte fin, var har du hittat den? :)

• Brud 080823

Alexia designe, men det var ett rent helvete att få den...

• soffan81

Jasså, vadå..problem med leveransen??
    Men det var kanske värt allt besvär när den väl satt på plats för du var verkligen fin i den...

• Brud 080823

Ja, först efter 6 veckor fick jag reda på att den inte hade blivit beställd. Och sen när jag väl fick den så stämnde det inte med färgerna. Men som du skrev när den väl satt på plats så var den underbar.

• Rosenpetunia

Grattis, jättejättemycket! Ni ser ut att ha haft det precis sådär mysigt som det ska vara, ni ser så fina ut

Jag gillar särskilt mkt paraplybilden och bilden där ni står vid det öppna fönstret!

• Brud 080823

Vi ska nog ha paraplybilden i tackkortet. Slipper de sitta och fundera om 20 år om hur vädret var..

• Rosenpetunia

Det kommer att bli stiliga tackkort!
    Och vad härligt med en o annan vattendroppe på bröllopsdagen, nu får ni ju lite extra lycka i äktenskapet

Brud 080823 skrev 2008-09-18 18:22:02 följande:

Vi ska nog ha paraplybilden i tackkortet. Slipper de sitta och fundera om 20 år om hur vädret var..
  • Jojjo82

Åh, vad fina ni var! Grattis! Vilka underbara skor du hade. Var har du köpt dem?

• Hofsan

Fina ni var! Hehe känner igen den där paraplybilden. Vi gifte ju oss på samma dag och har en liknande bild i mitt galleri från årets regnigaste dag men gud vad härligt det var ändå!

• hondafreak

Grattis och lycka till !!! Kul med paraplyet !!!

• pialotta124

Grattis! Vilka fina bilder och oj så snygga ni var! Lycka till!

Svar på tråden Bilder ifrån vårt bröllop