• 080927

Missfärgade naglar, vad göra?

Mina naglar har blivit missfärgade, mest på undersidan liksom (gula). Jag har haft stärkande lack på dem när de växt ut, men senaste veckan har jag inte haft något på.

Jag har också mitt i allt smörjt in mig med Doves bodylotion som ska ge en gradvis solbränna. Jag har tvättat händerna efteråt, men kan det vara den som har färgat dem?

Finns det något sätt att få bort missfärgningen? Jag gifter mig om en vecka!!

HJÄLP!

• Svar på tråden Missfärgade naglar, vad göra?
  • lillP

finns det inte en vit penna/färg man kan måla under kanten på naglarna?

• 080927

Det kanske det gör! hur funkar den då??

Finns det annars något sätt att typ bleka undersidan eller nåt?

• lillP

Oj, det har jag ingen aning om... Är nagelbitare så jag fixar aldrig naglarna själv Har däremot för mig att jag har sett något sånt i butiker tex Kicks.

Hur har du tänkt att lacka naglarna? För om du gör fransk manikyr borde det väl täcka missfärgningen?

• 090208

Men du far ju fixa en enkel manikyr infor brollopet! Dagen innan sa det inte hinner flagna. Fransk manikyr ar ju finast. Vitt langst ut pa nageln, sen ljusrosa (eller genomskinlig vit) farg pa det.

Kollade lite bilder, har ar naglarna lite vitare:
    www.kicks.se/upload/content/makeup/naglar_fm_huvud.jpg

Och sa passar du ju pa att fraga varfor naglarna blir gula. En manikyr ar val inte sa svin-dyrt anda..?

• Leeeloo

Röker du? Man kan få gula fingrar och naglar av att röka..

• 090208

Funkar det verkligen med citron??

• Leeeloo

Citron ska ju bleka... Men jag vet inte om det fungerar.

• Novemberbröllop08
    annika86 skrev 2008-09-20 15:17:13 följande:
    Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250 kr på KICKS! HELT GRATIS!!!! www.gratismakeup.se/Register.asp
    Inte göra reklam!!!
  • Tetran74

Precis inte göra reklam! Har nu läst i maaassor av trådar om Kicks. Lite tjatigt faktiskt.

• dfk

Man kan få gula naglar av produkter som ger gradvis solbränna.
    Även fast du är noga med att tvätta händerna, så verkar det som
    naglarna suger åt sig innan man hunnit tvätta dom. Ta en nagelborste och gno också. Citron kan bleka, men kanske inte på så kort tid. Man får ha tålamod.
    Fransk manikyr är jättesnyggt!!

• 080927

Nej, jag är inte rökare och jag har aldrig haft gula naglar förr. Jag ska ha franskmanikyr, men de är ju ändå gula på baksidan liksom?

Tror nog att det är krämen som färgat dem...

• workoutgirl

prova en sån där vit penna som man kan ha på baksidan av naglarna, finns lite överallt och kostar inte mycket.

• Emmas syster

rengöring för löständer är suveränt!

använder corega tabs till naglarna ngn gång i månaden när de börjar se förjäkliga pga lack, rödbetor, morötter, bus mm

• 090208

Vaa??? Har ni ens kollat lanken??? Jag letade upp en bild at TS. Jag bor inte ens i Sverige och har knappt hort talats om Kicks. Orka tjejer, ni ar faktiskt lite otrevliga nu. Om ni kollat lanken forst hade ni forstatt att jag bara ville hjalpa till. Herregud...

Tetran74 skrev 2008-09-20 16:06:49 följande:
    Precis inte göra reklam! Har nu läst i maaassor av trådar om Kicks. Lite tjatigt faktiskt.
  • Emmas syster

090208

tror de riktar sig till en annan
    det är en människa som lagt in tonvis med reklamtrådar om just kicks visserligen men de inläggen är borta nu

• 090208

Jo, har forstatt det oxa. Men blev helt paff, ville ju bara visa...

• Miria

Vatten med citron i har jag hört skall funka...

Svar på tråden Missfärgade naglar, vad göra?