• Paeonia

Bojkotta henne!

Måste finnas fler som sitter och irriterar sig på henne som förstör alla trådar med reklam??

Enligt henne själv så får hon massa nya medlemmar genom hennes taktik här på forumet.

En bojkott kanske vore något tillsammans med massa anmälningar?

Det finns andra inom marknaden som sköter sin reklam mycket mer professionellt än den här amatören.

• Svar på tråden Bojkotta henne!
  • fredag den 13e

Haha. Har precis skrivit om detta. Blir GAAALEN!!!
    Jävla sätt!

• dfk

Hm, jag har påpekat det i en tråd att hon nog inte får göra så mycket reklam.
    Det är irriterande att läsa samma reklam om och om igen på trådar där det verkligen inte hör hemma.

• fredag den 13e

Du kan i princip öppna vilken tråd som helst så ser du!

• Paeonia

Ja, du är så proffsig du.

AMATÖR AMATÖR AMATÖR AMATÖR AMATÖR AMATÖR AMATÖR AMATÖR AMATÖR

annika86 skrev 2008-09-20 16:24:02 följande:
    Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250 kr på KICKS! HELT GRATIS!!!! www.gratismakeup.se/Register.asphihihihi
  • ElinPierre

Har precis anmält hennes inlägg nu, och det finns inte en chans att jag klickar in mig på hennes länk!

• U2s

Hoppas verkligen inte hon tror att folk klickar sig in när hon bara är väldigt IRRETERANDE!

• Rebellen75

Nu sitter vi alla här och retar oss på henne. Man blir så himla trött att läsa samma inlägg i varje tråd när man tror att det är någon som skrivit något kul eller viktigt.

• sokkerstruten

Det roliga är att det verkar vara precis det hon vill att vi ska bli irreterade så ju mer man ignonerar henne desto bättre!...

• Persianbride2009

Jag tror att hon är grym avundsjuk. Att sitta på formuet och drömma om bröllop när man tjänar 0.01 öre/inlägg kan inte vara lätt. Stackars människa. Någon måste ju kunna kicka ut henne!

Svar på tråden Bojkotta henne!