• Leeeloo

Brudar i Luleåtrakten?

Jag har redan köpt min klänning, köpte en klänning som var använd en gång. 1300 kronor från blocket. Den är hur fin som helst, väldigt enkel i modellen.

• Leeeloo

Lillemor: Så ni betalar 245 kronor/person för förrätt,varmrätt och serveringspersonal? Det är ju hur billigt som helst. Så då kör dom ut maten dit ni är också, man måste inte hämta den och så? Och ni har köpt egen sprit som dom serverar åt er?

• Leeeloo

Jag ska ringa och prata med dom och höra vad allt kan komma att kosta. Vi är ungefär 35 stycken som kommer att äta så vi är ju inte så många. =)

• Leeeloo

Vi har bokat bröllopsresa!! Hur spännande som helst! =)

• Leeeloo

Vi åker till Los Angeles i Juni, tre veckor efter bröllopet. Vi kommer att vara där i två och en halv vecka. Vi ska även ta en tur förbi Las Vegas. Det ska bli hur kul som helst. =)

• Leeeloo

jag funderar lite på vart jag ska beställa min bukett i från, vart ska ni beställa eran ifrån?

• Leeeloo

jag ringde till blomsterlandet, dom vill ha mellan 1000 och 1500 kronor. 1000 kronor var gränsen. Jag vet inte riktigt vilka mer ställen det finns som är bra..

• Leeeloo

hittar inget nummer till växthuset

• Leeeloo

ja, här händer det inte så mycket spännande saker. =) För min del så är det faktiskt inte så mycket planerande just nu. Gifter mig ju i maj och har redan planerat ganska mycket. Allt ligger liksom på is. =)

• Leeeloo

vi kollade med Kaptensgården vi med. Men har bestämt oss för något annat. Dom verkade ha jättebra mat men det var lite för dyrt för oss.

• Leeeloo
    MulleNuh skrev 2008-10-27 18:44:03 följande:
    Fast dom var ju billiga.. Iaf med maten! När alkoholen kom till så steg det genast lite mer än vi ville!
    Ja precis, det var ju med alkoholen som det blev dyrt. Nej vi valde ett annat ställe tillslut. =)
Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?